سرپرست استانداری کرمان:

از مبانی و اصول انقلاب اسلامی دست بر نمی‌داریم

سرپرست استانداری کرمان گفت: مبانی و اصول انقلاب اسلامی دارای توجه هستند و قرار نیست از آن دست بکشیم و کوتاه بیاییم.
کد خبر: ۳۱۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ - 10October 2018

از مبانی و اصول انقلاب اسلامی دست بر نمی‌داریمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «محمدجواد فدایی»، در همایش استانی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: چهلمین سال انقلاب اسلامی از چند موضوع حائز اهمیت است که در شرایط تاریخی امروز، یکی از آنان، تشدید تحریم‌ها و جنگ جدی اقتصادی که برای ما تحمیل شده و دشمنان برای نابودی ما برنامه‌ها ریخته‌اند، وظیفه ما را صد چندان می‌کند.

وی ایجاد انگیزه و امید در میان مردم را از اهداف برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد ناامیدی در کشور ما هستند و باید با معرفی دستاوردها، عکس آن را عمل کنیم.

فدایی انتخاب روش و شیوه مناسب در این زمینه را بسیار با اهمیت برشمرد و عنوان کرد: مبانی و اصول انقلاب اسلامی دارای توجه هستند و قرار نیست از آن دست بکشیم و کوتاه بیاییم.

وی با بیان اینکه مردم کشور ما 10 برابر کشوری مانند ترکیه بنزین مصرف می کند، گفت: کشور ترکیه 8 میلیون لیتر بنزین مصرف می کند، اما ما در کشور بیش از 80 میلیون لیتر مصرف می کنیم که قیمت بنزین نیز در ترکیه حدود 5 برابر است.

وی به بیکاری و رفع آن را دارای اهمیت دانست و ابراز داشت: درصد بیکاری در کشور ما 12 درصد است که نسبت به کشوری مانند اسپانیا در جایگاه بهتری هستیم، ما باید برای رفع بیکاری تلاش کنیم و این کار را هم انجام می‌دهیم، اما باید این را هم بدانیم که کشورهای توسعه یافته اروپایی یا در حد ایران مشکلات بیکاری دارند و یا اوضاع بدتری دارند.

«احمدعلی رمضانی» مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز کرمان نیز در این جلسه ابزار دشمن را عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای بیان و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را با حمله شیمیایی مقایسه کرده‌اند، که جنگ شیمیایی انسان‌ها و روح آنان را نشانه گرفته که فراگیر بوده و بهبود دیرهنگام را دارد.

وی عنوان داشت: مجموعه صدا و سیما 135 شبکه رادیویی و تلویزیونی دارد که حدود 70 شبکه آن استانی هستند که همه آنها با هم به اندازه شبکه BBC بودجه ندارند، این نشان دهنده این موضوع است که جنگ، جنگ نابرابری است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان از ستاد کرمان گفت و ابراز داشت: در 18 برنامه تلویزیونی و 18 برنامه رادیویی بیش از 14 هزار و 280 دقیقه برنامه پخش کرده‌ایم.

علی رمضانی از مستند کارنامه انقلاب گفت و ابراز داشت: این برنامه در حال پخش است و همه بخش‌های استان نیز با هماهنگی خودشان مستندی ساخته و پخش می‌شوند، هر مسؤولی که فکر می‌کند اقداماتی انجام داده و مغفول مانده است وارد شود تا بتوانیم در مقابل دشمنان بایستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار