امام جمعه موقت بوشهر:

مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

حجت‌الاسلام «حسین دشتی» گفت: دشمنان با تمام توان خود وارد جنگ اقتصادی با ما شده‌اند و برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن نیازمند جهاد اقتصادی هستیم که مسئولان در حوزه‌های مختلف باید به این مهم عمل کنند.
کد خبر: ۳۱۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ - 12October 2018

جهاد اقتصادی نیازمند مقابله با جنگ اقتصادی دشمنبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسین دشتی» امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهار داشت: همه مسئولان در هر حوزه‌ای باید تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار بگیرند و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب بر رفع مشکلات اقتصادی مردم گفت: نخبگان باید در زمینه رفع مشکلات مردم مشارکت و همراهی لازم را داشته باشند و مسئولان نیز از ظرفیت نخبگان دانشگاه‌ها و مراکز علمی استفاده کنند.

دشتی تصریح کرد: دشمنان با تمام توان خود وارد جنگ اقتصادی با ما شده‌اند و برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن نیازمند جهاد اقتصادی هستیم که مسئولان در حوزه‌های مختلف باید به این مهم عمل کنند.

وی با بیان اینکه در حل مشکلات اقتصادی نمی‌توان به صورت سازمانی و اداری کارها را دنبال کرد، افزود: در این زمینه باید به صورت جهادی وارد عمل شد و مسئولان باید جهادگرانه و بسیجی‌وار، شبانه‌روز تلاش کنند.

حجت‌الاسلام دشتی خواستار تلاش بیشتر مسئولان برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم شد و ادامه داد: تحمل و صبر مردم انقلابی و همیشه در صحنه در برابر ناملایمات اقتصادی ستودنی است و مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار