سردار عراقی عنوان کرد:

برگزاری یادواره فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه/ امنیت پایدار مردمی در مرزها برقرار است

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: یادواره فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه و پنجمین سالگرد شهادت سرلشکر نورعلی شوشتری دوشنبه 28 مهر ساعت 9:30 با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و خانواده شهدا در حسینیه ستاد نیروی زمینی سپاه برگزارمی شود.
کد خبر: ۳۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸ - 18October 2014

برگزاری یادواره فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه/ امنیت پایدار مردمی در مرزها برقرار است

به گزارش خبرنگار امنیتی دفاعی دفاع پرس سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در نشست خبری که عصر امروز برگزار شد با اشاره به این مطلب گفت: در بخش امنیت ملی هر کشوری مولفه های خاص خود را دارد که در کشور ما یکی از این مولفه ها حضور نیروهای مسلح و مقتدر در سراسر کشور است، موضوعی که از ابتدای انقلاب تاکنون توسعه یافته است.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه بنا به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در مناطق شمال، غرب، جنوب شرق و غرب کشور مشغول ایجاد امنیت پایدار است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه مولفه دیگر کشورمان را در بحث امنیت ملی استفاده از اقوام و قومیت های مختلف دانست و ادامه داد: کشور ما به جهت آنکه از تنوع قومی و مذهبی متعددی برخوردار است نیروی زمینی سپاه در راستای ایجاد امنیت پایدار توانسته است ظرفیت های اقوام و قومیت های متعدد استفاده کند لذا شاهد هستیم در مناطق یاد شده طرح شهید شوشتری که استفاده از طوایف مختلف در برقراری امنیت بود در حال پیگیری و اجرا است.

سردار عراقی تاکید کرد: امروز 90 درصد امنیت مناطق مورد اشاره توسط عزیزان اهل سنت در کنار شیعیان منطقه به امنیت نسبی پایدار مردمی تبدیل شده است. به عبارت دیگر با استفاده از طوایف مختلف امروز امنیت پایدار نسبی را داریم.

وی با اشاره به اینکه نیروی زمینی هم چنان مشغول برقراری امنیت است خاطر نشان کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر گرامی داشتن یاد و نام شهدا در نظر دارد به منظور ارج نهادن فعالیت های فرماندهان شهید این نیرو یادواره ای به نام شهدای ارزشمند نیروی زمینی سپاه و فرماندهان شهید پیش بینی شده که این مراسم سه شنبه 28 مهر در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار می شود.   

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها