فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا:

اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در بعد عقیدتی است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: نهاد ارزشی عقیدتی سیاسی رسالتی دارد و آن بصیرت‌افزایی و تربیت کارمندان کارآمد در راستای اهداف سازمان بوده که همان اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در بعد عقیدتی است.
کد خبر: ۳۱۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ - 14October 2018

اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در بعد عقیدتی استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم ستاد «فرهاد آریانفر» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا امروز در گردهمایی مسئولان روابط عمومی‌ها و مجتمع‌های فرهنگی در استانهای کرمانشاه و کردستان اظهار داشت: نهاد ارزشی عقیدتی سیاسی رسالتی دارد و آن بصیرت‌افزایی و تربیت کارمندان مومن، معتقد، شجاع و کارآمد در راستای اهداف سازمان بوده که همان اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در بعد عقیدتی است.

وی افزود: با توجه به تحولات شکل گرفته و تغییر ماهیت تهدیدها و اینکه صحنه‌های نبرد هم به مسائل فرهنگی سوق پیدا کرده، نیاز است این تحولات رصد شود و نگاه ویژه‌تری داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا تصریح کرد: تهدیدات روانی دشمن با جنگ اقتصادی همزمان در حال شکل‌گیری است و این موضوع می‌تواند تاثیراتی بر اذهان مردم داشته باشد؛ جایگاه فعالان حوزه فرهنگ و تبلیغات در مجموعه عقیدتی سیاسی در این برهه بیشتر متبلور می‌شود.

آریانفر دو مقوله فرهنگ و تبلیغات را تفکیک‌ناپذیر دانست و ادامه داد: در این حوزه برای ارتقای آگاهی نسل چهارمی‌ها که طیف وسیعی از کارکنان ما هم از آنها هستن و انقلاب و جنگ را درک نکرده‌اند و در کنار ما و در این سازمان انجام وظیفه می‌کنند و همچنین خانواده‌های آنها نیاز به کار فرهنگی مضاعف داریم.

وی به صف‌بندی دشمن علیه نظام با یک نگرش جدید در استفاده از فضای مجازی در این راستا اشاره و تاکید کرد: امروز که فضای مجازی بستری بسیار آسیب‌رسان برای تشویش اذهان مردم است باید بیشتر به این موضوع توجه و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا بیان داشت: فرهنگ و تبلیغات در این مقطع یک ضرورت است که با توجه به تغییر محیط، نگرش و دیدگاه مردم که پرسنل ما هم بخشی از آن هستند باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

آریانفر افزود: باید نگاهی که در اوایل انقلاب وجود داشت و همچنین ایمان و تعهد پرسنل را در بالاترین سطح حفظ کنیم و در این هجمه‌های روانی و جنگ اقتصادی اثرگذار  و نیروی متعهدی داشته باشیم که هر لحظه آماده جانفشانی باشند.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به  امواج تبلیغات دشمن برای تشویش عقاید و اذهان کارکنان باید بر روی دفاع از ارزش‌های انقلاب تمرکز کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار