مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از خاطرات شهدا و جانبازان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: در نظر داریم تا فرهنگ ایثار و شهادت را با استفاده از خاطرات شهدا و جانبازان استان در جامعه نشر دهیم.
کد خبر: ۳۱۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ - 16October 2018

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از خاطرات شهدا و جانبازان/ کتاب شهدای مدافع وطن سیستان و بلوچستان در انتظار چاپبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار «غلام نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان یک استان مرزی است که شهدای زیادی را در خصوص امنیت و دفاع از وطن تقدیم به انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه ادار‌ه‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دنبال مصاحبه با خانواده‌های شهدا و جانبازان برآمده است، افزود: شناسایی خانواده شهدا و جانبازان کمک می‌کند تا اسناد و مدارک موجود مربوط به شهدا جمع آوری و در قالب یک کتاب چاپ و نشر داده شود.

کوهکن خاطرنشان کرد: مصاحبه با خانواده شهدا و جانبازان جهت ترویج این فرهنگ به صورت صوتی و تصویری خواهد بود تا دیگران بتوانند به راحتی از بیانات آن‌ها استفاده کنند.

وی از همکاری مشترک بین سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس و معاونت هنری و امور سینمایی دفاع مقدس این اداره‌کل برای تهیه این خاطرات خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری کتاب شماره یک «شهدای مدافع وطن سیستان و بلوچستان» به چاپ برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها