امیر سیاری در جمع خبرنگاران:

توان رزمی بالای ایران بر پایه معنویت شکل گرفته است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با تاکید بر نقش مؤثر عقیدتی سیاسی در ارتش گفت: با تکیه بر ظرفیت انسان‌های باایمان و معتقد، توان رزمی خود را آن‌قدر بالا برده‌ایم که هیچ دشمنی به خودش این جرات را ندهد که به ما نزدیک شود.
کد خبر: ۳۱۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ - 16October 2018

ارتش قدرتمند با تکیه بر انسان‌های با ایمان شکل می‌گیردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران ضمن گرامی‌داشت ۲۴ مهر سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام (ره) فرمودند که ماموریت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، نزدیک کردن دل‌ها به خداست و برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از ابتدا تا امروز بر همین مبنا بوده است.

وی افزود: معمولا در مقایسه توان رزمی کشور‌ها با یکدیگر، مولفه‌های فیزیکی و غیرفیزیکی که مشخصات آن موجود است بررسی می‌شود، اما به مولفه‌های برتری‌ساز، کمتر توجه می‌شود. این مولفه برتری‌ساز در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی، «نزدیک کردن دل‌ها به خداست».

دریادار سیاری تصریح کرد: مهم‌ترین نقش عقیدتی سیاسی در ارتش این بوده که توان معنوی را آن‌قدر بالا برده که ما بتوانیم با تکیه بر ظرفیت انسان‌های باایمان و معتقد، توان رزمی خود را آن‌قدر بالا ببریم که هیچ دشمنی به خودش این جرات را ندهد که به ما نزدیک شود.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار