مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

آثار جشنواره ادبی یوسف خراسان شمالی بررسی شد

مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی از بررسی نهایی آثار جشنواره ادبی یوسف خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ - 16October 2018

آثار جشنواره ادبی یوسف خراسان شمالی بررسی شد  ///عکس سایز نیست////«معصومه رحمانی» مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در خراسان شمالی از بررسی نهایی آثار جشنواره ادبی یوسف این استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه آثار ارسالی به جشنواره ادبی یوسف در 2 مرحله توسط داوران جشنواره بررسی شده است، افزود: جلسه نهایی بررسی آثار این جشنواره با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی و داوران برگزار شد و آثار ارسالی نیز بررسی شد.

مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: اولین دوره جایزه ادبی یوسف خراسان شمالی از اول مردادماه سال ۹۷ با اعلام فراخوان آغاز شد و نویسندگان و علاقمندان استان تا 31 مردادماه مهلت داشتند که آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه به دلیل استقبال نویسندگان استان، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 15 شهریورماه تمدید شد افزود: با پایان مهلت ارسال آثار، 64 اثر از شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، شیروان و فاروج به دبیرخانه برگزاری جشنواره ارسال شد.

رحمانی عنوان کرد: تعداد آثار رسیده از نویسندگان خراسان شمالی به دبیرخانه جشنواره ادبی یوسف در بخش خرمشهر 8 اثر، در بخش مدافعان حرم 7 اثر،‌ در بخش دفاع مقدس 44 اثر و در بخش خارج از موضوع 5 اثر است.

مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی اعلام کرد: مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ادبی یوسف در پایان آبان ماه 97 برگزار خواهد شد که در آن از نفرات برتر این جشنواره تقدیر به عمل می آید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آثار منتخب نویسندگان استان برای شرکت در هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف که به صورت سراسری در آذرماه ماه 97 برگزار خواهد شد ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار