مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

دانشگاه شهید چمران اهواز باید نقش خود در دفاع مقدس را منتشر کند

سردار علیپور گفت: نقش بی بدیل دانشگاه شهید چمران در بین مراکز علمی کشور خاص و بی همتاست فلذا این مرکز مهم علمی باید نقش خود را در این دوران احصا و منتشر کند.
کد خبر: ۳۱۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ - 16October 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در جلسه ای مشترک که با اعضا هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه شهید چمران اهواز یکی از پایگاه های مهم علمی و همچنین فرماندهی دوران دفاع مقدس بوده است به گونه ای که شهید چمران این مکان را برای استقرار خود در نظر گرفته بود تا بهترین تصمیم ها را برای مدیریت جنگ بگیرد.

وی افزود: نقش بی بدیل این دانشگاه در بین مراکز علمی کشور خاص و بی همتاست و هیچکس نمی تواند حضور اساتید و دانشجویان این دانشگاه در مقاطع مختلف را در دوران دفاع مقدس نادیده بگیرد فلذا این مرکز مهم علمی باید نقش خود را در این دوران احصا و منتشر کند.

علیپور ادامه داد: از مسئولین و اساتید این دانشگاه انتظار داریم که در زمینه های مختلف دفاع مقدس ورود کنند و با بیان علمی و اصولی خود، فرهنگ و ادبیات ناب دفاع مقدس را ترویج داده و به نسل جوان و دانشجوی استان و کشور انتقال دهند.

در پایان این جلسه که با نقطه نظرات همه اعضا و کارشناسان دانشگاه شهید چمران و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان همراه بود، مقرر شد تا کارگروه های مشترکی در زمینه های ادبیات، معماری، پژوهشی و ... تشکیل و موارد مشترک مد نظر به مرحله اجرا برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار