قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

موزه‌های دفاع مقدس برکات زیادی را برای آینده نظام رقم می‌زند

نصرت الله لطفی گفت: موزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس علاوه بر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، آینده پربرکتی را برای نظام اسلامی رقم می‌زند.
کد خبر: ۳۱۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ - 16October 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «نصرت الله لطفی» قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با حضور در مجموعه کارگاهی پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان، از روند تکمیل آن بازدید کرد.

موزه‌های دفاع مقدس برکات زیادی را برای آینده نظام رقم می‌زند

وی در حاشیه بازدید از این مرکز، در جلسه‌ای با حضور احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اظهار داشت: خدمت در مسیر حفظ ارزش‌های نظام اسلامی باقیات الصالحات است و ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی استان در تکمیل محتوای موزه و حفظ آثار و میراث شهدا اثرگذار باشند.

لطفی با بیان اینکه آثار و برکات چنین موزه‌های ارزشمندی را میتوان در آینده نظام و انقلاب دید، افزود: دشمنان نظام اسلامی از هر راهی به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ دفاع مقدس هستند و به زعم باطل خود میخواهند جوانان را از نظام دلسرد کنند و ساخت چنین موزه‌هایی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین بر آمادگی این نهاد در راستای بهره برداری سریعتر از موزه و مباحث محتوایی و موزه آرایی آن تاکید کرد.

حسینی هم در این جلسه عنوان کرد: مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم فرصتی مناسب است برای راویان دفاع مقدس که خاطرات خود از آن دوران ارزشمند را در یک فضای مناسب روایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها