استاندار کرمانشاه:

مراسم ۱۳ آبان باید باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود

«هوشنگ بازوند» گفت: با توجه به تهدید‌های آمریکا علیه ایران اسلامی، برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ۱۳ آبان یک امر ضروری است.
کد خبر: ۳۱۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ - 17October 2018

مراسم 13 آبان باید باشکوه تر از همیشه برگزار شودبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه، امروز (چهارشنبه) در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان، اظهار داشت: با توجه به تهدید‌های آمریکا علیه ایران اسلامی، برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ۱۳ آبان یک امر ضروری است.

وی با بیان اینک‌ه آمریکا ۴۰ سال است که تحریم‌های ۱۳ آبانی را برای ما تکرار می‌کند، گفت: تمام موفقیت‌های کشور در شرایط تحریم‌ها به دست آمده‌اند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: هیچ کاری پراهمیت‌تر از این نیست که ما خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را بازنشر دهیم.

بازوند با تاکید بر این‌که به گذشته نظام جمهوری اسلامی افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران کار‌های بسیار بزرگی را در طول ۴۰ سال گذشته انجام داده است.

وی با بیان این‌که برجسته کردن نقاط ضعف انقلاب پسندیده نیست، گفت: پیش از انقلاب حدود ۱۰ سد در کشور توسط خارجی‌ها ساخته شد، در حالی که امروز ایران اسلامی یکی از هفت کشور برتر جهان در زمینه سدسازی است.

استاندار کرمانشاه با بیان این‌که موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های نفت، پالایشگاه و پتروشیمی بی‌نظیر است، گفت: با نگاهی به «پارس جنوبی» به راحتی متوجه کار‌های بزرگی که قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) و مهندسین انجام می‌دهند را ببینیم.

بازوند افزود: با نگاهی به سطح زندگی مردم کشور‌های منطقه و همسایه می‌توانیم موفقیت‌های انقلاب اسلامی را به خوبی متوجه شویم؛ امروز مطالبه روستاییان ما کمبودن سرعت اینترنت آن‌ها برای ارتباط با جهان است.

وی با اشاره به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: انقلاب اسلامی خدمات شایسته‌ای در کشور انجام داده است که باید به خوبی این اقدام‌ها را برای مردم بازگو کنیم.

استاندار کرمانشاه موفقیت‌های فرهنگی و اجتماعی انقلاب را نیز چشمگیر خواند و گفت: مردم ایران اسلامی به صورت میانگین هر سال در یک انتخابات شرکت می‌کنند و در سرنوشت کشور خود تاثیرگذار هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ سال است که آمریکا با تهدید‌ها و تحریم قصد کمرنگ کردن یوم الله ۱۳ آبان را دارد و مانع‌تراشی می‌کند، اما حضور پررنگ مردم مشتی محکم بر دهان آن‌ها بوده است و امسال نیز این حضور پررنگ را شاهد خواهیم بود.

بازوند با اشاره به ترسیم الگوی پیشرفت ۵۰ ساله توسط مقام معظم رهبری طی سه روز گذشته، اظهار داشت: هم‌اکنون پیشرفته‌ترین کشور‌های دنیا نمی‌توانند برنامه پنج ساله را تدوین کنند و این حرکت رهبر انقلاب نشان از امید به آینده اسلام دارد.

استاندار کرمانشاه از صدا و سیمای مرکز کرمانشاه خواست که اقدام‌ها و دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب را به خوبی برای مردم بازگو کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها