بازدید مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان از مرز چزابه

سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به همراه جمعی از پرسنل اداره کل ضمن حضور و همراهی با زائرین کربلای حسینی از پایانه مرزی چزابه دیدن کرد.
کد خبر: ۳۱۴۳۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵ - 18October 2018

بازدید مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان از مرز چزابهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان به همراه جمعی از پرسنل اداره کل ضمن حضور و همراهی با زائرین کربلای حسینی از پایانه مرزی چزابه دیدن کردند.

در این بازدید که سرپرست روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان، سردار علیپور را همراهی می کردند، فضاهای مناسب برای انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغاتی حوزه دفاع مقدس شناسایی و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.

مسیر چزابه به کربلا از مهمترین و پر تردد ترین مرزهای کشور برای زائرین وکاروان های اربعین حسینی به شمار می رود که در این بین موکب های فراوانی از دوایر دولتی، بخش های خصوصی و البته اقشار مختلف مردم، خدمات رفاهی و فرهنگی مختلفی را بصورت کاملا رایگان به زائرین ارائه می دهند.

«هوشنگ نوبخت» سرپرست روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در این رابطه گفت: از آنجائیکه فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشوراست، فلذا باید انتقال این ترکیب فرهنگی به بهترین شکل ممکن به نسل جوان و پرشور کشور منتقل شود و چه فضایی بهتر از مسیر معنوی اربعین که بزرگترین پیاده روی ارزشی جهان است.

انتهای پیام/

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی از رشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
خوش به حال خوزستانی ها که به همه جغرافیای دفاع مقدس و راههای منتهی به کربلا دسترسی دارند
نظر شما
پربیننده ها