بشار الجعفری:

اشغالگری‌های اسرائیل علت اصلی ناامنی در منطقه است

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل گفت: اشغال اراضی کشورهای عربی توسط رژیم صهیونیستی، دلیل اصلی ناامنی‌های منطقه است و شورای امنیت سازمان ملل باید فکری برای پایان این اشغالگری‌ها بکند.
کد خبر: ۳۱۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ - 19October 2018

اشغالگری‌های اسرائیل علت اصلی ناامنی در منطقه استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، «بشار الجعفری» نماینده دائم سوریه در سازمان ملل، دیشب (پنج‌شنبه) در سخنانی در شورای امنیت، بر پایان دادن به اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی و حق بازگشت فلسطینیان تأکید کرد.

الجعفری در تشریح اوضاع خاورمیانه و دلایل ناامنی آن گفت که رژیم صهیونیستی و اشغالگری‌های آن علت اصلی بی‌ثباتی‌های منطقه است.

وی تأکید کرد: اگر سازمان ملل خواستار پایان دادن به بی‌ثباتی در خاورمیانه است، باید برای پایان دادن به اشغالگری‌ها اقدام کند.

الجعفری افزود: رژیم صهیونیستی همچنان جولانی را که اهالی آن از اقدامات سرکوبگرانه و تجاوزات رنج می‌برند، اشغال می‌کند و این اشغال‌گری اکنون به مرحله حمایت مستقیم از گروه‌های تروریستی در سوریه و تجاوزات و حملات پیاپی به خاک سوریه رسیده است.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل گفت: حملات رژیم صهیونیستی به سوریه دلیل روشنی است بر این‌که تل‌آویو وارد مرحله جدیدی از تحرکات تروریستی شده است و صد‌ها نفر از عناصر گروه تروریستی «کلاه سفیدها» را به صورت قاچاقی به کشور‌هایی می‌فرستد که می‌خواهند به سوریه ضربه وارد کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها