جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه نداجا در سیرجان آغاز شد

جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه نداجا با حضور کارکنان وظیفه یگانهای تابعه نداجا از سراسر کشور به مدت پنج روز و به میزبانی مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا (سیرجان) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵ - 19October 2014

جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه نداجا در سیرجان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، در آیین افتتاحیه این جشنواره، ناخدا یکم مجید توسلی فرماندهی مرکز آموزش ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به مهمانان و شرکت کنندگان در مسابقات، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این دوره از مسابقات گامی در جهت ارتقاءروحی و اعتلای کارکنان وظیفه ایفا کرده و این دوره نسبت به  دورههای  قبل پر بار تر و باشکوه تر برگزار شود.
 
همچنین حجت الاسلام احمد آبادی ریاست عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا در مراسم افتتاحیه  پنجمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان وظیفه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آیه ( ان هذا القران یهدی للتی هی اقوم) قرآن را نور و راهنمای زندگی و عامل تعالی بشریت دانست و با اشاره به شرکت کنندگان و قاریان توصیه کرد که تنها به قرائت و صوت زیبای قران اکتفا نکنید و قران را در زندگی به عنوان نشانه و راهنما به کار گیرند.
 
 در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده معاونت تبلیغات و روابط عمومی نداجا ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره به تشریح برنامههای آتی و پیشروی دارالقران نداجا پرداخت و افزود:  نفرات برتر جشنواره به مسابقات آجا که در تاریخ سیزدهم و چهاردهم در تهران برگزار میشود، اعزام خواهند شد.
 
گفتنی است این جشنواره روز شنبه 26/7/93 با حضور کارکنان وظیفه یگانهای تابعه نداجا از تمامی مناطق به مدت پنج روز و به میزبانی مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا(سیرجان) آغاز و در طول5روز برگزاری این مسابقات تعداد400شرکت کننده در قالب دو گروه در9رشته ورزشی و9رشته قرانی به رقابت می پردازند.
 
همچنین مسابقات  قرانی این جشنواره با شرکت 70 نفر در رشته های (حفظ 5 جزء،حفظ 10 جزء ،حفظ15 جزء،حفظ 20 جزء، حفظ کل، تفسیر جزء17، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق و اذان) برگزار و پس از انتخاب نفرات برگزیده قرانی اردوهای آمادگی جهت ارتقای کیفی نفرات در مراحل مختلف برگزار می گردد و منتخبان در روزهای 13 و 14 آذر ماه سال جاری در مسابقات سراسری ارتش جمهوری اسلامی ایران به رقابت خواهند پرداخت.
 
در مسابقات کشتی این جشنواره که با شرکت 43 کشتی گیر در 4 وزن و یازده تیم و با حضور داوران برتر نیروی دریایی برگزار گردید، تیم دانشگاه امام خمینی (ره) نوشهر با کسب 34 امتیاز به مقام اول ،منطقه سوم دریایی کنارک با کسب 26 امتیاز دوم و تیم فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی رشت با کسب 25 امتیاز به مقام سوم دست یافتند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها