مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی اعلام کرد؛

صدور 22 هزار ویزا برای زائران اربعین در خراسان جنوبی

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی از صدور 22 هزار ویزا برای زائران اربعین در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ - 22October 2018

صدور 22 هزار ویزا برای زائران اربعین در خراسان جنوبیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،ابوالفضل نوفرستی مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی : تاکنون بالغ بر 22 هزار نفر از مردم خراسان جنوبی برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که برای تمامی آن ها ویزا صادر شده است.

وی بیان کرد: متقاضیان می توانند ظرف امروز و فردا با مراجعه به دفاتر شرکت های زیارتی سراسر استان برای دریافت ویزا اقدام کنند.

صدور ویزای ۲۴ ساعته

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی اضافه کرد: با توجه به راه اندازی موقت کنسولگری عراق در بیرجند در حال حاضر صدور ویزا برای زائران اربعین به صورت ۲۴ ساعته صادر می شود.

نوفرستی با اشاره به اینکه فردا آخرین روز حضور کنسولگری عراق در بیرجند خواهد بود، عنوان داشت: با رایزنی های انجام شده تلاش می شود تا زمانی که استقبال کننده برای دریافت ویزا در استان داشته باشیم این کنسولگری در بیرجند حضور داشته باشد.

وی همچنین به تلاش های انجام شده برای کاهش هزینه حمل و نقل زائران در کشور عراق اشاره کرد و افزود: در این راستا جلسات متعددی با یران قبایل و مردم عراق برگزار شده و خبرهای خوبی در این زمینه شنیده می شود.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر برخی از مردم عراق اقدام به جابجایی زائران می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار