سلیمی به دفاع پرس خبر داد؛

امداد رسانی به 476 نفر در 9 استان گرفتار طوفان و سیل

رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی در استان‌های درگیر طوفان و سیل گفت: تاکنون به 476 نفر در 9 استان کشور امداد رسانی شده است.
کد خبر: ۳۱۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ - 27October 2018

امداد رسانی به 476 نفر در 9 استان گرفتار توفان و سیل«مرتضی سلیمی» رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به طوفان، سیل و آبگرفتگی طی 48 ساعت گذشته در برخی از مناطق کشور اظهار داشت: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خوزستان، کرمانشاه و لرستان، درگیر توفان و سیل بوده‌اند که نیرو‌های عملیاتی در این مناطق، مشغول خدمات‌رسانی هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه امداد رسانی به 15 شهر و روستا 9 استانی که درگیر طوفان، سیل و آبگرفتگی بودند، گفت: امدادرسانی به 476 نفر از هموطنان صورت گرفته و 96 نفر در 24 دستگاه چادر، اسکان اضطراری یافته‌اند.

سلیمی با اشاره به اینکه 8 نفر به مناطق امن و 4 نفر به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند، گفت: تخلیه آب از 20 واحد مسکونی انجام شده است.

وی با بیان اینکه امدادرسانی در مناطق گرفتار توفان و سیل ادامه دارد، افزود: 217 نفر نیرو‌های عملیاتی در قالب 49  تیم، در این ماموریت‌ها حاضر بوده‌اند و تاکنون، 158 تخته پتو به همراه موادغذایی در بین افراد توزیع شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار