در بازدید آیت‌الله موسوی جزایری از مرز چذابه:

ایران با عنایت امام حسین (ع) بر آمریکا، انگلیس و آل سعود پیروز خواهد شد

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امید زیادی داریم که اباعبدالله (ع) مشکلات دنیا و آخرت همه ما را حل و با عنایت این امام، کشور ایران بر تمام توطئه‌گران، مخالفان و معاندان در سطح دنیا از آمریکا و انگلیس گرفته تا آن ملعون وهابی آل سعود که خداوند آنها را لعنت کند، پیروز کند.
کد خبر: ۳۱۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ - 28October 2018

ایران با عنایت امام حسین (ع) بر آمریکا، انگلیس و آل سعود پیروز خواهد شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، آیت‎الله «سیدمحمدعلی موسوی جزایری» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن تقدیر از زحمات کارکنان نیروی انتظامی، اظهار داشت: امروز برای بازدید، قدردانی و تشکر از زحمات این عزیزان به مرز چذابه آمده‌ایم؛ هرچند زبان ما قاصر است و همه خدمتگزاران برای کسب رضای خدا فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه مأموران نیروی انتظامی به عشق اباعبدالله (ع) فعالیت می‌کنند و قطعا در انتظار تقدیر و تشکر کسی نیستند، افزود: مأموران نیروی انتظامی به صورت شبانه روز از ابتدای ایام اربعین پای کار بوده و هیچ استراحتی هم ندارند و امنیت را به نحو احسنت برقرار کرده و تمامی مجموعه، منطقه و جریانات را تحت کنترل دارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به فعالیت‌های اثرگذار پلیس خوزستان در ایام اربعین تصریح کرد: کار فرماندهی انتظامی خوزستان بسیار اثرگذار بوده و از این فرماندهی و همه همکاران آن‌ها خصوصا فرمانده انتظامی قرارگاه چذابه سرهنگ «سید نقیب فاطمی» تقدیر و تشکر می‌کنیم.

آیت الله جزایری بیان کرد: برای همه خدمتگزاران نیروی انتظامی دعا می‌کنیم و امیدواریم مورد عنایت خاص امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) قرار گرفته و حوائج همه آن ها برآورده شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه با اقدامات انجام شده از سوی نیروی انتظامی قطعا هموطنان به نحو احسن این سفر عبادی و سیاسی را طی می‌کنند، گفت: تشکر خاصی از برادران عراقی داریم چون این مردمان شریف هیچ کوتاهی در پذیرایی از زائران امام حسین (ع) نکردند و سنگ تمام گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان یادآور شد: امید زیادی داریم که اباعبدالله (ع) مشکلات دنیا و آخرت همه ما را حل و با عنایت این امام، کشور ایران بر تمام توطئه‌گران، مخالفان و معاندان در سطح دنیا از آمریکا و انگلیس گرفته تا آن ملعون وهابی آل سعود که خداوند آنها را لعنت کند، پیروز کند.

وی با تأکید بر اینکه برای تقدیر از فعالیت‌های شبانه روزی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان به چذابه آمده خطاب به این عزیزان عنوان کرد: کارکنان ناجا فعال در مرز، برای خادمی زائران حسینی مدال افتخار سربازی امام زمان (عج) را دریافت می‌کنند؛ شما مشمول دعای خیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهید بود و همه مردم و عاشقان حسینی دعاگوی شما هستند.

آیت الله جزایری در پایان گفت: پلیس خوزستان بسیار موفق و پیروز است؛ شما افتخار آفریده و امنیت را به نحو احسن برقرار کردید و من هم با زبان قاصر از شما تشکر و خدا قوت عرض می کنم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها