تاکید مقاومت بر گرفتن انتقام خون کودکان شهید از رژیم صهیونیستی

مقاومت فلسطین بر گرفتن انتقام خون کودکان شهید از رژیم صهیونیستی و پاسخ قاطع به جنایت اخیر این رژیم در غزه تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ - 29October 2018

تاکید مقاومت بر گرفتن انتقام خون کودکان شهید از رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، جنبش جهاد اسلامی هم در بیانیه‌ای تاکید کرد مقاومت به جنایت شب گذشته رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سه کودک به شیوه‌ای که متناسب با حجم این جنایت باشد، پاسخ خواهد داد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم اشغالگر صهیونیستی را مسؤول ترور کودکان فلسطینی در شرق دیرالبلح در مرکز نوار غزه دانست و برپاسخ مناسب به این رژیم به شیوه مناسب تاکید کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی، مسؤول جنایت علیه سه کودک فلسطینی در شرق دیرالبلح است، خاطر نشان کرد: روایت اشغالگران دروغ و توهم و گمراه‌سازی محض است؛ زیرا این کودکان هیچ ارتباطی با هیچ فعالیت نظامی ندارند و نمی‌توانند دست به چنین اقداماتی بزنند.

جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: مقاومت به زودی با کیفیت و روش مناسب با حجم این جنایت که منجر به خشم ملت و امت ما و نیز تمام آزادگان جهان شد، پاسخ خواهد داد.

جنبش جهاد اسلامی در این بیانیه خاطر نشان کرد: این جنایت عمق ماهیت فاشیستی و تروریستی رژیم صهیونیستی را برملا کرد و خون‌های پاک شهروندان بی‌گناه فلسطینی بر زمین ریخت تا اهداف پست و بی‌ارزش نتانیاهو جنایتکار در درگیری داخلی حزبی‌اش محقق شود و به خاطر اینکه ارتش جنایتکار رژیم، صدا‌های اعتراض و انتقاد از شکست و ناتوانی ارتش این رژیم در رویارویی با راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره را ساکت کند.

جهاد اسلامی در این بیانیه خواستار رسوایی جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی و آشکار کردن چهره زشت این رژیم از سوی تمامی آزادگان جهان شد.

در این بیانیه خطاب به کشور‌های عربی که روابط خود با رژیم صهیونیستی را عادی می‌کنند، گفته شده است باید اعتراف کنند که ننگ عادی سازی روابط، دشمن را به افزایش تجاوزگری و ریختن خون ملت و تعدی به سرزمین و مقدسات آن، بیشتر گستاخ می‌کند؛ لذا این کشور‌ها باید از این روند و هرگونه فعالیت عادی سازی روابط دست بردارند و هرگونه رابطه با این رژیم پایان دهند. ‎

المیادین هم گزارش داد نظامیان رژیم اشغالگر قدس با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی، 26 فلسطینی را بازداشت کردند.

خبر دیگر اینکه رئیس جمهور برزیل گفته است سفارت خود از تل آویو را به قدس اشغالی منتقل خواهد کرد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها