سردار فتحی‌زاده تشریح کرد؛

تمهیدات ترافیکی در استان ایلام/ محدودیت ترافیکی در مسیر مهران - ایلام

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا از اجرای محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا اطلاع بعدی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ - 30October 2018

تمهیدات ترافیکی در استان ایلام/ محدودیت ترافیکی در مسیر مهران - ایلامبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار محسن فتحی‌زاده فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ناجا اظهار داشت: با توجه به بازگشت حجم قابل توجه زائران اربعین حسینی (ع) به مرز مهران و افزایش تردد در مسیر مهران - ایلام به جهت ایجاد سهولت و تخلیه بار ترافیکی برگشتی به سمت ایلام از ساعت ۱۲ امروز محدودیت‌های ترافیکی اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این محدودیت‌های ترافیکی، از ساعت ۱۲ مسیر ایلام به مهران مسدود می‌شود و از ساعت ۱۴ نیز مسیر مهران به سمت ایلام به صورت یک طرفه خواهد بود.

این مقام انتظامی افزود: مسیر جایگزین برای تردد به سمت مهران، محور ایلام - ملکشاهی - مهران خواهد بود.

وی ادامه داد: رانندگان و زائران عزیز از مرکز استان از ۲ مسیر ایلام - ایوان - کرمانشاه یا ایلام - سرابله - حمیل - کرمانشاه می‌توانند به سمت استان کرمانشاه تردد کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ناجا با اشاره به وضعیت جاده پرپیچ و خم ملکشاهی تاکید کرد: رانندگان محترم هنگام تردد از این محور صبر و حوصله و احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند.

سردار فتحی زاده در پایان گفت: از عموم مردم شریف استان ایلام درخواست داریم که در اجرای این طرح با ماموران پلیس راه و راهور همکاری کنند تا هر چه سریعتر بار ترافیکی تخلیه و وضعیت به شرایط عادی بازگردد.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار