مدیر کل حج و زیارت لرستان خبر داد؛

حضور بیش از ۲۵ هزار لرستانی در پیاده‌روی اربعین امسال

«محمد خسروی» گفت: امسال برای پیاده‌روی اربعین از استان لرستان ۲۵ هزار و ۷۸۰ نفر در سامانه «سماح» ثبت‌نام و ویزا دریافت کردند.
کد خبر: ۳۱۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ - 31October 2018

حضور بیش از 25 هزار لرستانی در پیاده رویی اربعین امسالبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «محمد خسروی» مدیرکل حج و زیارت استان لرستان، امروز (چهار شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین نتیجه نهضت بیداری و ظلم‌ستیزی حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) است.

وی با اشاره به حضور پرشور عاشقان سید و سالار شهیدان در مراسم پیاده‌روی اربعین، گفت: امسال از استان لرستان ۲۵ هزار و ۷۸۰ نفر جهت شرکت در پیاده‌روی اربعین در سامانه «سماح» ثبت‌نام و ویزا دریافت کردند.

خسروی با بیان این‌که از مدت‌ها قبل برای اعزام زائران برنامه‌ریزی شده بود، افزود: خوشبختانه همه زائران لرستان بدون هیچ مشکلی عازم این سفر شدند و هم‌اکنون در حال بازگشت هستند و اتوبوس‌های زیادی برای بازگشت زائران به مرز اعزام شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان لرستان تصریح کرد: علاوه بر اتوبوس‌های اعزامی از سوی ناوگان‌ها، ۸۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های عمومی نیز به مرز اعزام شده‌اند تا در صورت کمبود اتوبوس، از این اتوبوس‌ها برای بازگشت زائران استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر راه در استان و شهرستان‌ها موکب‌هایی برای پذیرایی از زائران اربعین برپا شد تا خدمات مورد نیاز را به زائران ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها