مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

پذیرایی از زوار اربعین حسینی در موکب یادمان عملیاتی «مرصاد»

«مهدی بداغی» از پذیرایی زائرین اربعین حسینی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس «مرصاد» خبر داد و گفت: آمادگی پذیرایی از ۶ هزار زائر را در قالب صبحانه، ناهار و شام و میان‌وعده را داریم.
کد خبر: ۳۱۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ - 31October 2018

موکب «مرصاد» کرمانشاه پذیرای زوار اربعین«مهدی بداغی» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: موکب‌های اربعین با هدف خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع)، فعالیت گسترده‌ای را در این ایام دارند و در نقاط مختلف ایران مستقر شده‌اند.

وی افزود: در همین راستا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با همکاری سپاه «حضرت نبی اکرم (ص)» استان، حوزه بسیج صنعت و نفت غرب کشور، بانک‌ سپه و اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه، موکب مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس «مرصاد» واقع در تنگه «مرصاد» را برای پذیرایی از زائرین اربعین برپا کرده است.

بداغی بیان کرد: با عنایت خدا​ و لطف اهل‌بیت (ع) از چهارشنبه هفته گذشته خدمت‌رسانی موکب «مرصاد» را به زائران اربعین شروع کرده و تا ۲ روز بعد از اربعین نیز مشغول خدمت‌رسانی خواهیم بود.

وی با اشاره به این‌که این موکب آمادگی پذیرایی از ۶ هزار زائر را در قالب صبحانه، ناهار و شام و میان‌وعده دارد، عنوان کرد: امکاناتی از قبیل: اسکان موقت، سرویس بهداشتی، خدمات درمانی با حضور پزشک و یک دستگاه آمبولانس در این موکب مستقر هستند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به این‌که در این موکب اسکان موقت برای زائران در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: برای اسکان اضطراری زائران در صورت نیاز با محل‌های استراحت در داخل شهر نیز هماهنگی کامل انجام شده است.

بداغی افزود: فضای بسیار خوب و معنوی برای زائران فراهم شده و زائران از زیارت شهدای یادمان عملیات «مرصاد» نیز بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها