حجت‌الاسلام حاجی صادقی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

هیچ اتفاقی در ۱۳ آبان رخ نمی‌دهد/ سپاه از موضع خود کوتاه نمی‌آید

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: هیچ اتفاقی در ۱۳ آبان رخ نمی‌دهد؛ زیرا آمریکا تاکنون هر اقدامی که در جهت تحریم مردم ایران می‌توانسته انجام داده است.
کد خبر: ۳۱۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 04November 2018

هیچ اتفاقی در ۱۳ آبان روی نمی‌دهد/ سپاه از موضع خود کوتاه نمی‌آیدحجت الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره اعمال تحریم‌های جدید از سوی آمریکا علیه مردم کشورمان، اظهار داشت: هیچ اتفاقی در ۱۳ آبان رخ نمی‌دهد؛ زیرا آمریکا تاکنون هر اقدامی که در جهت تحریم مردم ایران می‌توانسته انجام داده است؛ لذا اعلام تحریم‌های جدید نشان می‌دهد که آن‌ها بهانه دیگری برای اعمال تحریم ندارند.

وی افزود: البته تحریم‌های جدیدی که می‌خواهند انجام دهند، همچون گذشته برای ما نعمت است؛ چون آنچه را که تاکنون به دست آورده‌ایم در پرتو اتکا به خودمان بوده است؛ دلم می‌خواهد آنچه را آن‌ها در بحث تحریم می‌توانند، انجام دهند تا بیش از گذشته به این باور برسیم که انقلاب اسلامی بدون تکیه بر توانمندی‌های خودش راه به جایی نمی‌برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین با اشاره به قرار گرفتن سپاه در لیست حامیان تروریسم از سوی عربستان سعودی و بحرین، هم بیان کرد: سپاه سنگرنشین دفاع از انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود و از موضع خود کوتاه هم نمی‌آید.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار