سردار رضایی مطرح کرد؛

مبارزه جدی با قاچاق کالا مطالبه مهم مرزنشینان و مرزبانان/ تلاش بی‎وقفه مرزبانی برای مبارزه با قاچاق

فرمانده مرزبانی ناجا مبارزه جدی با قاچاق کالا را از مطالبات مهم مرزنشینان و مرزبانان دانست و گفت: کشفیات بالا نشان‌دهنده تلاش وافر مرزبانان در مبارزه با قاچاق کالاست.
کد خبر: ۳۱۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ - 04November 2018

مبارزه جدی با قاچاق کالا مطالبات مهم مرزنشینان و مرزبانان/ تلاش بی‎وقفه مرزبانی برای مبارزه با قاچاقبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در خصوص سفر به استان کرستان اظهار داشت: بازدید هوایی و پایش مرز‌های مشترک، دیدار صمیمی با مرزبانان و مرزنشینان از اهداف این سفر است.

وی افزود: یکی از عمده مشکلات در مرز‌های کردستان قاچاق کالا است که هم مرزنشینان به شدت با آن مخالف بوده و هم ما با تمام توان با آن مقابله می‌کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه قاچاقچیان مخلان امنیت اجتماعی و اقتصادی هستند، بیان کرد: کشفیات بالا نشان دهنده تلاش وافر مرزبانان برای مبارزه با قاچاق کالاست.

سردار رضایی مبارزه جدی با قاچاق کالا را از مطالبات مهم مرزنشینان و مرزبانان دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مطلوب مراسم اربعین حسینی (ع) اشاره و خاطرنشان کرد: اربعین متعلق به تمامی مسلمانان است؛ این مراسم معنوی، دنیا را مبهوت و متحیر ساخته و مردم فهیم و زائران ما با رعایت کامل قوانین و مقررات در این کنگره عظیم شرکت کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها