مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان:

با وجود دشمنی‌های استکبارجهانی، شاهد سند الگوی ایرانی پیشرفت هستیم

سردار «علی ملک شاهکوهی» در مراسم راه‌پیمایی 13 آبان در بندرگز گفت: در این شرایط و با تمام دشمنی‌های شبانه‌روزی استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار، شاهد سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هستیم و ان شالله سندی برای تمام اسلام و دنیا خواهد بود.
کد خبر: ۳۱۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸ - 04November 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در مسجد جامع شهرستان بندرگز اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی و دستگیری ۷۰ نفر از کارکنان آن، توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58، اتفاق بزرگی بود و امام راحل این اتفاق را انقلاب دوم نامیدند.

با وجود دشمنی های استکبارجهانی، شاهد سند الگوی ایرانی پیشرفت هستیم

 وی افزود: شما جوانان با حضور چشمگیر خود نشان دادید که همچنان روحیه استکبارستیزی در تک تک شما وجود دارد و با توجه به هجمه های دشمنان در فضای مجازی، به کوری چشم دشمنان، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در سراسر کشور اسلامی پرشورتر از سال های گذشته است.

 سردار ملک گفت: در این شرایط و با تمام دشمنی های شبانه روزی استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا جنایتکار، شاهد سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هستیم و ان شالله سندی برای تمام اسلام و دنیا خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان افزود: کشور ما بر چهار پایه علمی و فناوری، سیاست، اقتصاد و توانمندی دفاعی استوار است و با اتکا به این چهار مولفه می‌تواند در تعاملات جهانی دست برتر را داشته باشد و با تمام تحریم‌ها در طول این ۴۰ سال امروز از نظر بنیه دفاعی پیشرو هستیم و این به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهداست.

با وجود دشمنی های استکبارجهانی، شاهد سند الگوی ایرانی پیشرفت هستیم

با وجود دشمنی های استکبارجهانی، شاهد سند الگوی ایرانی پیشرفت هستیم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار