حجت‌الاسلام ادیانی:

باید با روحیه شهادت‌طلبی برای رسیدن به تمدن اسلامی تلاش کنیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر اینکه باید با روحیه شهادت‌طلبی برای رسیدن به تمدن اسلامی تلاش کنیم، گفت: امروز به برکت خون شهدا، آمریکا و هم‌پیمانان آن نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.
کد خبر: ۳۱۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ - 05November 2018

باید با روحیه شهادت‌طلبی برای رسیدن تمدن اسلامی تلاش کنیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا صبح دوشنبه در مراسم تشییع پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ستاد ناجا با اشاره به جایگاه شهادت در کلام خدا و اهل بیت (ع) اظهار داشت: افتخار ما این است که نگین پاره تن پیامبر اعظم (ص) را در ایران داریم.

وی ادامه داد: شهید با شهادتش به مقام حضور می‌رسد و همه عالم در اختیار او قرار می‌گیرد؛ خدای متعادل می‌دانست این ذهن‌های مادی ما قابل اداراک نیست و فرمود شما هرگز این مقام را که مقام حضور است، درک نخواهید کرد.

حجت الاسلام ادیانی گفت: نباید بگوییم که این شهدا مرده هستند. این شهدا زنده هستند و نقش بی بدیلی در جامعه دارند.

وی افزود: این شهدا ماموریت دارند در یک فضای الوده که سبقت برای دنیا و دنیا گرایی است به ما بگویند اگر شما نمی‌توانید از ولایت، قران حمایت کنید ما با همین استخوان‌های پوسیده از اسلام و ولایت حمایت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: شهدا با حضور خود فضای جامعه را نورانی می‌کنند و خداوند فرموده که اگر کسی شهدا و خانواده شهدا را بیازارد، من را آزده است.

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا اظهار داشت: تا زمانی که شعله شهادت‌طلبی در این کشور افروخته است، تهدیدی نمی‌تواند مردم را برای رسیدن به اهداف خود باز دارد.

وی با بیان اینکه شهادت رنج است، گفت: امروز پدر و مادر شهدا چه می‌کشند، هیچ خانواده‌ای نمی‌تواند دقیقه‌ای از فرزند خود دور باشد و این است که می‌گوییم شهادت رنج است.

حجت‌الاسلام ادیانی افزود: ما باید بدانیم که شهدا چرا رفتند و خون خود را تقدیم کردند؛ باید بدانیم شهدا رفتند تا اجانب نباشند و امروز به برکت خون شهدا، آمریکا و هم‌پیمانان آن‌ها نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: شهدا درسی دادند که همواره باید آن را به یاد داشته باشیم و از حضور شهدا نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: ما باید برای رسیدن به تمدن اسلامی، به دنبال تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم و در این راه با روحیه جهادی و شهادت‌طلبی همواره حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار