در زمینه پژوهش فرهنگ و هنر کوتاهی نخواهیم کرد

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در زمینه پژوهش فرهنگ و هنر کوتاهی نخواهیم کرد.
کد خبر: ۳۱۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ - 06November 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه جمعی از معاونان، مدیران اجرایی و دستیاران خود ضمن بازدید از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و انتشارات سوره مهر در نشست‌هایی مشترک با حضور مدیران و مسئولان این دو بخش مهم از حوزه هنری حضور یافت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ابتدا در نشست با مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی پس از استماع گزارش‌ها و پیشنهادات آنها در سخنان کوتاهی اظهار داشت: وقتی در حوزه مهمی مثل فرهنگ و هنر اعتقاد به پژوهش داشته باشیم طبیعتاً ثمرات آن را هم خواهیم دید. ما در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد. به فضل خداوند عالم گام بلندتر، محکم‌تر و نیرومندتری در فصل نوین حرکت سازمان تبلیغات اسلامی برخواهیم داشت.

وحید یامین‌پور رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی نیز خواستار برگزاری جلسه ماهانه مباحثه علمی با حضور پژوهشگران و کارشناسان پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی شد.

حجت‌الاسلام محمد قمی در ادامه برنامه بازدید خود از بخش‌های مختلف حوزه هنری در نشستی مشترک با مدیران و مسئولان انتشارات سوره مهر حضور یافت.

در این نشست هر یک از معاونان و مدیران بخش‌های مختلف انتشارات سوره مهر به ارائه گزارش عملکرد و تبیین فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف این انتشارات در حوزه‌هایی همچون تولید، انتشار، توزیع و فروش کتاب و تشریح دستاوردهای این انتشارات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب پرداختند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار