سرپرست استانداری مازندران:

آمریکا محور خودخواهی و استکبار جهانی است/ تقویت فعالیت‌های فرهنگی در هیئات مذهبی تقویت اسلام است

سرپرست استانداری مازندران، آمریکا را محور خودخواهی و استکبار جهانی برشمرد.
کد خبر: ۳۱۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸ - 07November 2018

به گزارش دفاع پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» سرپرست استانداری مازندران امروز (چهارشنبه) در دیدار با هیئات مذهبی مازندران اعزامی به مشهد مقدس نقش هیئات مذهبی را در کشور نقش بی بدیلی دانست و مروج فرهنگ دینی و اسلامی هیئات مذهبی برشمرد و اظهار داشت: هیئات مذهبی مرکز و کانون فعالیت های دینی و اسلامی هستند و تقویت فعالیت های فرهنگی در هیئات مذهبی تقویت اسلام و ارزش های اسلامی است.
 
وی در این دیدار ضمن تقدیر از اداره کل تبلیغات اسلامی و مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: توجه مردم مازندران به احیا و پاسداشت شعائر دینی از همان ابتدای پذیرش دین اسلام به همراه مذهب تشیع در تاریخ به ثبت رسیده است.
 
حسین زادگان به حضور باشکوه و رشد قابل توجه سفر اربعین مازندرانی ها اشاره و خاطرنشان کرد: با اینکه امسال مشکلات مالی و اقتصادی و نواقصی هم در مسیر این حماسه عظیم ملی وجود داشت، رشد حضور مازندرانی ها در ایام اربعین نسبت به سال قبل قابل توجه است و این نشان از علاقه مردم به باورها و اعتقادات دینی این خطه است.
 
سرپرست استانداری مازندران ادامه داد: جریان امام حسین (ع) آنقدر وسعت دارد که نه فقط شیعه بلکه جهان را مجذوب خود کرده است و نباید این جریان را به جناح و یا جریان خاصی اختصاص دهیم زیرا وسعت دریای حسینی بی نهایت است و باید از این ظرفیت عظیم در جهت رشد و شکوفایی در سایه وحدت و همدلی بهره برد.
 
وی آمریکا را محور خودخواهی و استکبار جهانی دانست و تاکید کرد: امروز سران اروپا نیز با آمریکا در تضاد هستند و دستوراتش را نمی پذیرند ولی ایران اسلامی با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و حرکت هوشمندانه مسئولین و مردم به سمت قله های پیشرف در حرکت است.
 
حسین زادگان در ادامه به برخی از ضعفهای کشور اشاره و بیان کرد: کسی منکر نقاط ضعف و سوء مدیریت در برخی از بخشهای کشور نیست ولی نباید در این مسئله زیاده روی کنیم و در اثر غفلت در نقشه دشمنان قرار بگیریم.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار