فرمانده سپاه استان کرمانشاه خبر داد؛

مشارکت سپاه در بازسازی ۵۰۰ واحد مسکونی زلزله‌زده کرمانشاه

سردرا «بهمن ریحانی» گفت: سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) در نظر دارد تا بیش از ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان را بازسازی کند.
کد خبر: ۳۱۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ - 10November 2018

مشارکت سپاه در بازسازی ۵۰۰ واحد مسکونی زلزله‌زده کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، امروز (شنبه) در آیین افتتاح ۲ هزار واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر تبدیل کردن تهدید زلزله به یک فرصت، گفت: نهادی که اولین قدم را در اجرایی کردن سخنان رهبر انقلاب انجام داد، کمیته امداد بود و امروز می‌بینیم که بخش زیادی از منازل مددجویان را که استقامت زیادی در برابر حوادث طبیعی نداشتند، بازسازی و مقاوم‌سازی شد.

وی تصریح کرد: همه مسئولان بابد تلاش کنند تا مدیریت جهادی که مدنظر مقام معظم رهبری است عملی شود وکار‌ها به صورت اثرگذار انجام شود.

سردار ریحانی با بیان این‌که سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) در نظر دارد بیش از ۵۰۰ واحد مسکن مدد جویان را بازسازی کند، گفت: امروز به لحاظ تجهیزات نظامی در منطقه هیچ کمبودی نداریم، اما آن‌چه ما را به اقتدار و عزت رسانده، پشتوانه مردمی است.

وی بیان کرد: تا زمانی که در کشور براساس اتحاد و همبستگی حرکت کنیم، چنانچه تاکنون در شرایط مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس شاهد آن بودیم، آینده خوبی برای جغرافیای کشور خواهیم داشت.

فرمانده سپاه استان کرمانشاه عنوان کرد: خسارت‌ها در سرپل‌ذهاب و گیلانغرب بالا بود که باید به گیلانغرب هم توجه بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم خدمتی به مردمی که در دفاع مقدس در برابر دشمن محکم ایستادند، داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار