نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس:

تورم و گرانی به زلزله‌زدگان فشار مضاعفی وارد کرده است

«فرهاد تجری» گفت: تورم و گرانی که در حال حاضر بر کشور حاکم شده، به قشر ضعیف در مناطق زلزله‌زده فشار مضاعفی وارد کرده است.
کد خبر: ۳۱۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ - 10November 2018

تورم و گرانی در مناطق زلزله‌زده فشار مضاعفی وارد نموده استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «فرهاد تجری» نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، امروز (شنبه) در آیین افتتاح ۲ هزار واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده ککمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار داشت: در زلزله‌ای که رخ داد می‌توان گفت که سرعت عمل کمیته امداد بیش از سایر ارگان‌ها بود که توانستند پیش از تورم و گرانی بیشتر کار‌ها را انجام دهند.

وی افزود: تورم و گرانی که در حال حاضر بر کشور حاکم شده، به قشر ضعیف در مناطق زلزله‌زده فشار مضاعفی وارد کرده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی به رشادت‌های شهرستان گیلانغرب در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در زلزله سال گذشته پس از سرپل‌ذهاب، شهرستان گیلانغرب بالاترین آسیب را دید، اما متاسفانه در بحث بازسازی مورد کم‌لطفی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تلاش‌های کمیته امداد در این شهرستان ستودنی است و امروز حاصل زحمات آن‌ها و افتتاح واحد‌های تخریبی هستیم که با توجه به افزایش قیمت‌ها، توانست کار خود را به اتمام برساند.

تجری بیان کرد: بنیاد مسکن که مسئولیت امر بازسازی را بر عهده گرفت در نظر داشت با قیمت پایین آهن در اختیار مردم قرار دهد، اما سیستم بروکراسی وزارت صنعت، معدن و تجارت سبب شد تا این توفیق حاصل نشود.

وی خواستار تدبیر خاص برای افزایش تسهیلات و کمک‌های بلاعوض شد و بیان کرد: با اعتبار ۱۰ میلیون تومانی که سال گذشته برای زلزله‌زدگان در نظر گرفته شد، امروز با این تورم و افزایش قیمت جواب‌گو نیست.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: نماد مقاومت بانوان ما در همین روستای «گورسفید» است که در سختی‌ها و هشت سال دفاع مقدس با جان و دل از کیان اسلامی دفاع کردند.

وی گفت: بحث مرزی شدن گیلانغرب را که دور قبلی در مجلس عنوان کردم تاثیرات آن در حقوق معلمان و کارمندان نمایان شد و امیدوارم تاثیرات آن بر زندگی سایر اقشار هم شاهد باشیم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گیلانغرب علی‌رغم نجابت و ویژگی‌های مثبت، به دلیل بن‌بست بودن و نداشتن واحد‌های صنعتی در امر تولید و اشتغال، یکی از محروم‌ترین مناطق استان کرمانشاه است که انتظار درخواست توجه مسئولین به این منطقه را داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها