دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام با نماینده ولی فقیه در استان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.
کد خبر: ۳۱۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱ - 11November 2018

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام با نماینده ولی فقیه در استانبه گزارش دفاع پرس از ایلام، عصر امروز مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار سرهنگ «محمدرضا شرفبیانی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام به معرفی فعالیت های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان پرداخت.

وی در ادامه به پیگیری های انجام شده در خصوص ساخت مرکز فرهنگی استان پرداخت و درخواست مساعدت و همکاری جهت اختصاص زمین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را از امام جمعه استان داشت.

وی در ادامه گفت :در سال 97 بالغ بر پنجاه میلیارد ریال موافقتنامه از سوی برنامه و بودجه استان برای انجام ساخت یادمان های دفاع مقدس اختصاص یافته است.

در ادامه تعیین وقت برای ملاقات بعدی و همچنین دستور جلسه شورای فرهنگ عمومی در خصوص برنامه های فرهنگی در حوزه دفاع مقدس از دیگر درخواست های سرهنگ شرفبیانی از امام جمعه ایلام بود.

سپس حجت السلام کریمی تبار امام جمعه ایلام از لزوم توجه هرچه بیشتر نهادهای دولتی در خصوص برنامه های دفاع مقدس و پیگیری های لازم برای به ثمر رسیدن کارها را خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار