معرفی کتاب؛

کتاب «یادت باشد»، یادگاری از دوران عمر شهید «حمید سیاهکالی مرادی»

حمید با خاطراتش اربعین امسال را رقم زد تا بزرگ‌ترین ارمغان این سفر نوشتن خاطرات عاشق کربلا باشد، آن هم در شب پاییز که می‌گویند پاییز فصل عاشق‌ها و کربلا سرزمین عشق است و حمید و هر آن‌چه عاشق بود در پاییز رسید.
کد خبر: ۳۱۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ - 12November 2018

کتاب «یادت باشد»، یادگاری از دوران عمر شهید «حمید سیاهکالی مرادی»به گزارش دفاع پرس از اراک، کتاب «یادت باشد» یادگاری از دوران عمر شهید مدافع حرم «حمید سیاهکالی مرادی» است که در ۲۶ سالگی شربت شهادت نوشید.

در مقدمه این کتاب نوشته شده است: «حمید با خاطراتش اربعین امسال را رقم زد تا بزرگترین ارمغان این سفر نوشتن خاطرات عاشق کربلا باشد، آن هم در شب پاییز که می‌گویند پاییز فصل عاشق‌ها و کربلا سرزمین عشق است و حمید و هر آنچه عاشق بود در پاییز رسید...».

همچنین در بخشی از سخن آغازین این کتاب نگاشته شده است: «هرچه که نوشته‌ام قطره‌ای است از آن‌چه حس کرده‌ام و آن‌چه حس کرده‌ام تنها پنجره‌ای است رو به این همه عشق و بصیرت...».

در صفحه آخر این کتاب نیز وصیت‌نامه این شهید والامقام آورده شده است که در آن می‌خوانید: «دفاع از حرمین و مظلومیت مسلمانان را بر خود واجب می‌دانم و سعادت خود را در پیروی از خط مشی این خانواده (اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)) می‌دانم و از خداوند می‌خواهم تا مرا در این راه ثابت قدم گرداند...».

همچنین در بخش دیگری از وصیت‌نامه این شهید مدافع حرم آمده است: «نقطه قوت ما ولایت است و نقطه ضعف ما نیز بی توجهی به این امر، زیرا ما آنچنان که لازم است باید به آن توجه کرده و خود را ذوب در ولایت بدانیم».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها