مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران:

خلل در ارائه خدمات به جامعه ایثارگران پذیرفتنی نیست

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران گفت: هیچگونه خللی در ارائه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران در دستگاه‌­ها و نهادها قابل قبول نیست؛ زیرا ایثار و فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران موجب شده است که ما امروز در آرامش و امنیت زندگی کنیم.
کد خبر: ۳۱۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ - 12November 2018

خلل در ارائه خدمات به جامعه ایثارگران پذیرفتنی نیستبه گزارش دفاع پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، «حسن فتحی­‌نیا» مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران امروز (دوشنبه) در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران شهرستان «چناران» که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حجم کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قابل مقایسه با دیگر سازمان­‌های نیست. بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت کاری چند وزارتخانه را دارد که مهمترین سرفصل­‌های آن اشتغال، مسکن، خدمات درمانی، آموزشی، فرهنگی و بهسازی گلزار شهدا است.

وی تأکید کرد: هیچگونه خللی در ارائه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران در دستگاه‌­ها و نهادها قابل قبول نیست؛ زیرا ایثار و فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران موجب شده است که امروز در آرامش و امنیت زندگی کنیم.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران ادامه داد: در حال حاضر بیش از 308 هزار نفر از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند که ارائه خدمات به این قشر معزز و گسترده، کار بسیار سنگینی است و نیاز است با همدلی و هم­ افزایی سایر مسئولان این خدمت به زیباترین شکل انجام شود.

وی به مهم­ترین مطالبه ایثارگران در شهرستان «چناران» اشاره کرد و گفت: اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران بزرگترین دغدغه ایثارگران و بنیاد شهید و امور ایثارگران است که فرزندان شهدا و جانبازان بالای 25درصد در اولویت جذب خواهند بود.

فتحی نیا ابراز داشت: در راستای تغییر بیمه تکمیلی از بنیاد شهید و امور ایثارگران به سازمان­‌ها برای ایثارگران شاغل، مشکلاتی به وجود آمده است که مدیران دستگاه و نهادها باید هر چه سریعتر نسبت به آماده سازی قراردادهای بیمه تکمیلی اقدام کنند.

خاطر نشان می­‌شود، شهرستان «چناران» 337 شهید، 875 جانباز و 48 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها