در کرمانشاه برگزار شد؛

نشست هم‌افزایی فرماندهان نظامی غرب کشور با حضور فرمانده کل ارتش

نشست هم‌افزایی ایجاد وحدت و همدلی بین فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در منطقه غرب کشور، با حضور فرمانده کل ارتش در قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ - 14November 2018

نشست هم افزایی ایجاد وحدت و همدلی با حضور فرمانده کل ارتشبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، نشست هم‌افزایی ایجاد وحدت و همدلی بین فرماندهان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در منطقه غرب، با حضور امیر سرلشکر «عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، شب گذشته (سه‌شنبه) برگزار شد.

این نشست هم‌افزایی در راستای اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا و به منظور ایجاد شرایط لازم برای اتحاد هرچه بیشتر بین نیرو‌های مسلح و تبدیل شدن آن‌ها به ید واحد در مقابل دشمنان و این مرز و بوم و خلع سلاح کردن دستگاه‌های تبلیغاتی بیگانگان برگزار شد.

در این نشست، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مرادعلی محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، گزارشی از مجموعه فعالیت‌های این اداره‌کل در موضوعات مربوط به احداث یادمان‌های دفاع مقدس در محور‌های عملیاتی غرب کشور، یادمان‌های شهدای گمنام در سطح استان و تهیه و ایجاد زیرساخت‌های مربوط به راهیان نور غرب کشور و آموزش علوم و معارف دفاع مقدس در سطح ۵۰ واحد دانشگاهی استان کرمانشاه ارائه داد.

وی همچنین در خصوص گسترش فعالیت‌های مربوط به ادبیات دفاع مقدس، اظهار داشت: تدوین یک‌صد عنوان کتاب مربوط به تاریخ شفاهی، خاطرات رزمندگان و فرماندهان، پروژه‌های تحقیقاتی در موضوعات و سوژه‌های ناب وقایع استانی، از اقدامات این اداره‌کل است.

سردار محمدی در ادامه افزود: ساخت و افتتاح ۲ مرکز بزرگ فرهنگی در شهرستان «گیلانغرب» و منطقه عملیاتی «مرصاد» (گردنه چهار زبر) و همچنین اقدامات مربوط به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهر کرمانشاه و تهیه زمین و نقشه‌های اولیه اجرا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار