مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر:

سیره شهدا و ایثارگران، عمل به آیات و آموزه‌های قرآن است

حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» گفت: عمل به آیات و آموزه‌های قرآن کریم سیره شهدا و ایثارگران است و تمامی وصایای شهدا تأکید بر تفکر و تدبر در قرآن و عمل به قرآن دارد و ما نیز باید پیرو راه آن عزیزان باشیم.
کد خبر: ۳۱۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ - 18November 2018

سیره شهدا عمل به آیات و آموزه‌های قرآن بودبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در مراسم جشن بزرگ امامت حضرت ولی عصر (عج) و محفل انس با قرآن، با بیان این که قرآن ریسمانی محکم است که از سوی خدا به‌سوی خلق کشیده شده است، اظهار داشت: انس گرفتن با قرآن، تفکر و تدبر در آیات، عبادت و هدایت‌کننده انسان به سمت سعادت است.

وی با اشاره به این که عمل به آیات و آموزه‌های قرآن کریم سیره شهدا و ایثارگران است، گفت: تمامی وصایای شهدا تأکید بر تفکر و تدبر در قرآن و عمل به قرآن دارد و ما نیز باید پیرو راه آن عزیزان باشیم.

تشکری خاطرنشان کرد: قرآن کتاب هدایت زندگی انسان‌هاست و اگر کسی با آن مأنوس شود، امور معنوی، اقتصادی، اجتماعی و فردی او را تضمین خواهد کرد.

وی با اشاره به آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی (عج)، اصل و ریشه مهدویت را یکی از بنیادی‌ترین آموزه‌ها و اصیل‌ترین اعتقادات شیعه دانست و افزود: در واقع مهدویت دوره جدیدی از خودسازی برای رسیدن به سیر الهی است و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) دوره بسیار مهمی است.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر گفت: ما اگر تفکر مهدویت را دنبال کنیم می‌بینیم که اعتقاد به منجی در تمام ادیان وجود دارد و این اعتقاد یک تفکر عمیق است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار