سردار حمیدی خبر داد؛

آغاز طرح ترافیکی زمستانی از ماه آینده

رئیس پلیس راه کشور در خصوص «طرح ترافیکی زمستانی» گفت: پیشنهاد ما برای بازه زمانی اجرای این طرح، ۲۲ آذر تا ۲۲ اسفندماه است.
کد خبر: ۳۱۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ - 18November 2018

آغاز طرح زمستانه از ماه آیندهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمدحسین حمیدی» رئیس پلیس راه کشور صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی طرح‌های ترافیکی زمستان ۹۷ به وضعیت تردد زائران اربعین در سال جاری اشاره کرد و با بیان اینکه تردد در سه مرز غرب کشور نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، اظهار داشت: کار‌های خوبی در حوزه زیرساختی ایجاد شد تا حوادث کمتر و گره‌های ترافیکی کمتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: تردد زائران در مرز‌های شلمچه و چذابه نسبت به سال گذشته کاهش و در مرز مهران ۹ درصد افزایش یافت.

سردا حمیدی افزود: در سال گذشته در مرز مهران بیشترین حجم خروج زائران ۱۸۲ هزار نفر بود و امسال در همان مقطع زمانی بالاترین میزان خروجی ۳۳۰ هزار نفر ورود و خروج داشتیم که نشان دهنده کاری سنگین است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۶ بیشترین اعزام اتوبوس به مرز مهران هزار و ۴۰۲ اتوبوس بود، افزود: امسال دو هزار و ۴۲۱ اتوبوس به مرز مهران اعزام شد که خوشبختانه با این حجم کار هیچ‌گونه اتفاقی رخ نداد.

رئیس پلیس راه ناجا افزود: بیش از ۱۳۰ هزار خودرو در شهر مهران ساماندهی شد و در طی این ایام هیچ‌گونه گره ترافیکی و حادثه‌ای نداشتیم.

سردار حمیدی با بیان اینکه شرایط متفاوتی نسبت به سال گذشته داشتیم، گفت: در زمینه تصادفات، بیش از ۳ درصد کاهش تصادفات در مرز‌ها را داشتیم.

رئیس پلیس راه کشور گفت: امیدواریم روزی برسد که آزادراهی بین ایران و عراق ایجاد شود، تا این‌گونه مشکلات را نداشته باشیم.

سردار حمیدی در خصوص طرح زمستانی گفت: پیشنهاد ما برای بازه زمانی اجرای این طرح، ۲۲ آذر تا ۲۲ اسفندماه است.

وی با بیان اینکه در طرح زمستانی مشکلات زیادی خواهیم داشت، گفت: در اجرای این طرح، اطلاع رسانی و مجهز بودن همه دستگاه‌ها می‌تواند راهگشا باشد.

سردار حمیدی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ما در زمستان کامیون‌ها هستند، گفت: باتوجه به بارش برف در گردنه‌ها کامیون‌ها قیچی می‌کنند و نیازمند جرثقیل‌های بزرگ هستیم که باید در این خصوص تدبیر شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار