نظری تاکید کرد؛

لزوم آمادگی مدیران شهری برای ارائه خدمات به شهروندان در فصل سرما

عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم آمادگی مدیریت شهری همزمان با آغاز فصل سرما به منظور جلوگیری از انسداد معابر و روان‌سازی ترافیک در زمان بارش‌های احتمالی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ - 18November 2018

لزوم آمادگی مدیران شهری با آغاز فصل سرمابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «حجت نظری» عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح یکشنبه در یکصد و یکمین جلسه علنی شورای شهر در تذکری اظهار داشت: بارندگی‌ها و سرما در تهران آغاز شده و لازم است که مدیران شهری، آمادگی بیشتری در برابر اتفاقات احتمالی داشته باشند.

وی افزود: در همین مورد از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، معاونت خدمات شهری و شهرداری مناطق می خواهم که نسبت به شارژ کیسه‌های نمک و ماسه‌ها و دیگر امکاناتی که برای برف‌روبی در معابر، لازم است، سریعا اقدام کنند؛ زیرا در برخی از مناطق هنوز اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

نظری ادامه داد: از سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران نیز درخواست دارم که نسبت به هرس به موقع درختان اقدام کنند تا در صورت بارش برف، شکستگی و از بین رفتن درختان را نداشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: همچنین باید تدابیری اتخاذ شود تا از درختچه‌ها و گیاهان حساس در برابر سرما نیز به خوبی مراقبت شود.

نظری با اشاره به مشکلات شهر تهران در زمستان گفت: از جمله مسائل دیگری که در نیمه دوم سال و به خصوص در ایام بارندگی مشکلات زیادی را برای عابران پیاده ایجاد کرده است، مربوط به موزاییک پیاده‌روها، خط‌کشی‌های عابر پیاده، پله‌های مترو و پل‌های عابر پیاده است. متاسفانه سنگ‌فرش بسیاری از معابر فاقد زیرسازی لازم بوده و همین امر سبب می‌شود تا هنگام بارندگی، آب انباشته شده در زیر موزاییک‌ها با تردد عابران به روی شهروندان پاشیده شود که لازم است شهرداران مناطق فکری برای حل این مساله کنند.

وی اظهار داشت: نوع رنگ استفاده شده در خط‌کشی‌های عابر پیاده نیز به گونه‌ای است که به هنگام بارندگی، باعث لیز خوردن و افتادن عابران پیاده می‌شود و متاسفانه در برخی از پل‌های عابر پیاده نیز چنین مشکلی وجود داشته و از بین رفتن روکش پله‌ها سبب لیز شدن آن می‌شود که باید به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها