سردار فضلی:

آزادسازی سوسنگرد محصول وحدت نیروهای مسلح و مردم بود

فرمانده دانشکده افسری امام حسن (ع) گفت: فرمان تاریخی امام خمینی درباره شکستن حصر سوسنگرد، حجت را بر همه تمام کرد و ارتش و سپاه و عشایر و غیره همه با وحدت کلمه این حماسه را رقم زدند.
کد خبر: ۳۱۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ - 18November 2018

آزادسازی سوسنگرد محصول وحدت نیروهای مسلح و مردم بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار «علی فضلی» فرمانده دانشکده افسری امام حسن (ع) در مراسم شکست حصر سوسنگرد در اهواز اظهار داشت: صدام بعثی در خیال خام خود تصور می‌کرد که از حمایت مردم عرب خوزستان برخوردار خواهد بود، اما عشایر غیور دشت آزادگان ثابت کردند که فداکاری شان برای ایران اسلامی بیش از تصورات غلط خیلی‌هاست.

وی که بعنوان سخنران در مراسم آزاد سازی سوسنگرد حضور یافت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه های مردم این منطقه افزود: فرمان تاریخی امام خمینی درباره شکستن حصر سوسنگرد، حجت را بر همه تمام کرد و ارتش و سپاه و عشایر و غیره همه با وحدت کلمه این حماسه را رقم زدند.

فرمانده دانشکده افسری امام حسن (ع) گفت: اگر در سوسنگرد، غیرت و وحدت با هم آمیخته نمی شد معلوم نبود که نیروهای بعث عراقی چه خوابی برای اهواز و خوزستان دیده بودند چون گذر از این منطقه می‌توانست دسترسی آسان‌تری به دیگر نقاط را برای دشمن فراهم کند.

فضلی در پایان بر نقش برجسته شهید چمران در این موفقیت را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: شهید چمران و مقام معظم رهبری به کمک مردم غیور دشت آزادگان به خوبی توانستند این عملیات را مدیریت و نقشه های رژیم بعث را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها