فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

«بسیج» یکی از بی نظیرترین تشکل های مردمی جهان است

سردار« بهمن ریحانی» گفت: بسیج یکی از بی نظیرترین تشکل های مردمی جهان است که کشورهایی مثل عراق و سوریه با تشکیل نهادی همانند آن توانستند تا حد زیادی خود را از دست گروه های تروریستی نجات دهند.
کد خبر: ۳۱۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳ - 18November 2018

«بسیج» یکی از بی نظیرترین تشکل های مردمی جهان استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار«بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه شامگاه( یکشنبه) در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: علاوه بر حضور نیروهای بسیجی در مناطق محروم، طی یکسال اخیر و در جریان زلزله 7.3 ریشتری 14 هزار اردوی جهادی در این مناطق توسط بسیج برگزار شد.

وی ادامه داد: در این اردوها، نیروهای بسیجی داوطلبانه از تمام نقاط کشور به مناطق زلزله زده استان اعزام می شدند و در کار عمران و آبادانی شرکت می کردند تا آلامی بر دردهای زلزله زدگان باشند.

سردار ریحانی ادامه داد: نیروهای مخلص و متعهد بسیجی در هر شرایطی خود را موظف به خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم بخصوص آسیب دیدگان و محرومان می دانند و در طول 40 سال اخیر نیز این موضوع را بارها ثابت کرده اند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در ادامه یادآوری کرد: در جریان زلزله مهیب سال گذشته اگر روحیه بسیجی استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی نبود به طور قطع کارها به این سرعت پیش نمی رفت و امروز شاهد بازسازی حدود 70 درصد از منازل تخریب شده نبودیم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، این نهاد مقدس را یکی از بی نظیرترین تشکل های مردمی جهان دانست که کشورهایی مثل عراق و سوریه با تشکیل نهادی همانند آن توانستند تا حد زیادی خود را از دست گروه های تروریستی نجات دهند.

سردار ریحانی اظهار نظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تشکیل بسیج به فرمان امان راحل (ره) یک فتح الفتوح بود را افتخاری بزرگ برای مجموعه بسیج دانست و گفت: این مجموعه در طول 40 سال اخیر با همه توان و قدرت خود پاسدار خوبی برای انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن بوده است.

این مقام عالیرتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج را نماد مقاومت ملی و آگاهی یک ملت در برابر دنیای استکبار خواند و افزود: بصیرت بخشی و مردمی کردن امنیت از یک سو و مقابله با شبهه افکنی های دشمنان از سوی دیگر مهمترین برنامه هایی بوده که توسط بسیج دنبال شده است.

وی گفت: نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه در عصر کنونی نیز که دشمنان به دنبال مباحثی نظیر تجزیه طلبی و ایجاد بحران های داخلی هستند بسیج مانند سدی محکم و استوار در برابر توطئه های دشمنان ایستاده و یکی پس از دیگری برنامه های آنان را خنثی می کند.

سردار ریحانی در پایان ایستادگی در برابر دشمنان را هدف مهم بسیج خواند و افزود: هر قدر بیشتر ایستادگی کنیم دشمن عقب تر خواهد رفت و با یاری خداوند متعال روزی شاهد نابودی دنیای استکبار و پایان ظلم های آنان خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار