استاندار بوشهر:

بسیج، پشتیبان عظیم نیرو‌های مسلح در عرصه‌های مختلف است

«عبدالکریم گراوند» گفت: بسیج، پشتیبان عظیم نیرو‌های مسلح و پایگاه بزرگ مردمی نظام در عرصه‌های مختلف است و می‌توانیم از این نیروی بزرگ مردمی برای حفاظت از نظام استفاده کنیم.
کد خبر: ۳۱۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸ - 18November 2018

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر در نشست با اعضای ستاد هفته بسیج استان بوشهر با تبریک هفته وحدت و هفته بسیج اظهار داشت : عظمت و امنیت کشور مرهون بسیج است.

استاندار بوشهر گفت: بسیج، پشتیبان عظیم نیرو‌های مسلح و پایگاه بزرگ مردمی نظام در عرصه‌های مختلف است و می‌توانیم از این نیروی بزرگ مردمی برای حفاظت از نظام استفاده کنیم.

گراوند خاطر نشان کرد: بسیج بعد از جنگ تحمیلی در عرصه سازندگی و حوادث مختلف نظام هم حضوری مثمر داشته و امروز همه ما وظیفه داریم از این نهال که به درختی تنومند تبدیل شده، پاسداری کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های محرومیت زدایی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سپاه استان آستین همت را بالا زده و با کمک سایر ظرفیت‌ها گام‌های مهمی در عرصه محرومیت زدایی برداشته است.

استاندار بوشهر با بیان این که هر جا نظام و انقلاب نیاز داشت بسیج وارد عمل شده است، گفت: باید از ظرفیت عظیم بسیج در حوزه‌های مختلف از جمله محرومیت زدایی استفاده بهینه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار