فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ - 19November 2018

برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در سیستان و بلوچستانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، «سردار امان‌الله گشتاسب» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج با شعار محوری بسیج مظهر ایستادگی پیشرفت وحدت و خدمت برگزار خواهد شد.

وی افزود: اولین روز هفته بسیج سه‌شنبه ۲۹ آبان خواهد بود که برنامه‌ها در اولین روز با شعار بسیج فرهنگ و مسجد محوری برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: دومین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج اقتصاد مقاومتی خدمت‌رسانی و سازندگی نیز نامگذاری شده که در این روز نیز برنامه‌های ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

وی گفت: بسیج اقتدار دفاعی و امنیتی، بسیج معنویت و انتظار، بسیج جهاد کبیر و استکبار ستیزی بسیج جهاد روشنگری و تبیین و بسیج چهل سال افتخار نیز از دیگر عناوین روزهای هفته بسیج در سیستان و بلوچستان خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اجرای ۱۵۳ برنامه محوری در هفته بسیج نیز متذکر شد: از این تعداد ۲۹ عنوان برنامه در سپاه سامان استان برگزار خواهد شد و ۶۲ عنوان برنامه در سپاه استانی و ۶۰ عنوان در سپاه اقشار برگزار خواهد شد و ۲۴ عنوان از برنامه‌های این هفته برنامه‌های شاخص هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها