محسن رضایی:

نفوذی‌های داخل نمی‌گذارند اداره کشور مسیر انقلابی خود را برود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نفوذی‌های آمریکا در داخل بدتر از ترامپ عمل کرده، چرخ اقتصاد را مختل می‌کنند و اجازه نمی‌دهند اداره کشور مسیر انقلابی خود را برود.
کد خبر: ۳۱۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ - 20November 2018

نفوذی‌های آمریکا در داخل بدتر از ترامپ عمل می‌کنندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت در آیین پاسداشت جبهه مقاومت اسلامی از حزب الله تا انصارالله یمن که شامگاه دوشنبه 28 آبان در مجتمع فرهنگی انقلاب اسلامی (یادمان شهدای هفتم تیر) برگزار شد با بیان این نکته که بیش از چند قرن جهان اسلام در محاصره ظلم و ستم بود و در 2 دهه اخیر کشورهای اسلامی صدمات زیادی دیدند، اظهار داشت: بعد جنگ های صلیبی هجوم دشمنان با چهره دیگری اتفاق افتاد. در جنگ های صلیبی بارها به سرزمین های اسلامی حمله شد و میلیون ها نفر به قتل رسیدند اما در قرون اخیر به واسطه نفوذ سیاست و فرهنگ جوامع اسلامی را عوض کردند که امروز میبینیم عوامل آمریکا در داخل کشور بیش از ترامپ اقتصاد ما را به زانو دراورده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به 200 سال انحراف و نفوذ غرب جریان انقلاب اسلامی را برهم زننده معادلات دشمن دانست و افزود: در کشور و نهضتی به نام مقاومت شکل گرفت. مردم به میدان آمدند با گلوله رو به رو شدند، به زندان افتادند و اسیر شدند اما به مقاومت ادامه دادند و انقلاب شد.

وی تصریح کرد: ارتش بعثی با کمک 80 میلیون دلاری عربستان به 5 استان ایران وارد شد، دوباره مقاومت آغاز شد ارتش عراق عقب رانده شد ولی این مقاومت به درون عراق و لبنان کشیده شد و نهضتی جهانی در جوامع اسلام شکل گرفت.
رضایی با اشاره یه الگوگیری مسلمانان لبنان از انقلاب اسلامی ایران گفت: با وجود هجوم گسترده دشمن، جوانانی به نام حزب الله پدید آمدند و به اسرائیل ثابت کردند لبنان تغییر کرده و مقاوم است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خاطره ای از دوران دفاع مقدس بیان کرد: دو سه هفته از آزادی خرمشهر می گذشت که اسرائیل به لبنان حمله کرد و تا بیروت پیش آمد، ما نیروهای انقلاب نمی توانستیم این وضعیت را تحمل کنیم، خدمت مقام معظم رهبری رفتیم و در شورای عالی دفاع مطرح شد با وجود اینکه خودمان در جنگ هستیم ولی لبنان برادر ما است و نمی توانیم تنهایش بگذاریم، تصمیم گرفتیم ایران به لبنان کمک کند و به این نتیجه رسیدیم بهترین فرمانده ما که می تواند به این کشور ورود کند حاج احمد متوسلیان است.

رضایی ادامه داد: وقتی به حاج احمد اطلاع دادم شورا تصویب کرده باید تیپی به لبنان بفرستیم ایشان باور نمی کرد. همیشه ارزو داشت با اسرائیل بجنگد. وقتی محضر مقام معظم رهبری رفتیم و ایشان گفت ما تصمیم گرفتیم تیپی از سپاه به لبنان برود، احمد دستانش را رو به آسمان بلند کرد و گفت خدایا شکرت. به لبنان رفت در حالی که بیشتر لبنان اشغال شده بود. تیپ ماند و حزب الله از نفس شهدای ما برخاست. تاکتیک هایی یاد گرفتندبدون توپ و تانک مدرن ترین ارتش منطقه را به زانو دراوردند. حزب الله بزرگ و قوی شد، به دنبال آن حشد الشعبی، انصارالله، فاطمیون حیدریون، باقریون و هسته های مقاومت در منطقه شکل گرفت.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس افزود: مقاومت ما در منطقه مشروعترین، انسانی ترین و قانونی ترین مقاوتی است که بشر به خود دیده چرا که در هیچ کدام ما حمله کننده نبودیم و در ایران، سوریه، عراق لبنان و یمن برادران ما دفاع کردند. در رفتار با اسرا و دشمنانی که با بدترین تجهیزات حمله کردند رفتار ما انسانی بود.

وی مقاومت را رمز پیروزی دانست و بیان کرد: مقاومتی که می خواهد اقتصاد، اسلام، سیاست و استقلال را احیا کند همیشه مورد هجوم دشمن است. دیدیم دشمنان بعد از برجام و نرمشی که ایران انجام داد ظلمی بزرگ کردند. نفوذی های امریکا در داخل بدتر از ترامپ عمل کرده، چرخ اقتصاد را مختل می کنند و اجازه نمی دهند اداره کشور مسیر انقلابی خود را برود. ما سر اژدها را زدیم ولی بدنه تکنوکرات ها اجازه پیشرفت اقتصادی نمی دهند.

وی مشکل اصلی کشور را آمریکا دانست و گفت: در سیاست، اقتصاد، فرهنگ، دانشگاه و سیاست خارجی آمریکا جلوی پیشرفت ما را گرفته است. ملت ایران تنها به دنبال عزت و استقلال است. اینهایی که شعار نه لبنان نه غزه نه سوریه را سر می دهند طرفداران تحریم ایران هستند.

رضایی مقاومت را رمز بقا و پیشرفت ایران اسلامی دانست و بیان کرد: از زمانی که مقاومت ازدر منطقه آغاز شد، شکست های متجاوزین کارنامه ای از عقب نشینی را درست کرده است، دهه های گذشته اوج قدرت آمریکا در منطقه بود و انقلاب اسلامی آغاز فروپاشی آنان شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران را کانون مقاومت در منطقه دانست و گفت: با تشکیل دولت موقت پس از انقلاب بازرگان اعلام کرد انقلاب تمام شده و دولت کشور را اداره می کند. می خواستند دولت را به جای انقلاب بنشانند. می خواستند انقلاب را خانه نشین کنند. جنگ را تحمیل کردند اما دوباره انقلاب زنده شد، با سیاست تنش زدایی می خواستند انقلاب را خانه نشین کنند و تحریم های جدید اعمال کردند ولی باز انقلاب شدبه حرکت خود ادامه داد.

وی خاطر نشان کرد: امروز نیروهای انقلابی به خط شدند و بار دیگر در 22 بهمن مقابل ظلم دشمنان منطقه به صحنه می آیند.

رضایی با اشاره به اینکه ناکارامدی در کشور ریشه در تفکرات کشور دارد افزود: مشکلات ارتباطی با انقلاب ندارد. چرا فرمان رهبری و سند اقتصاد مقاومتی عملیاتی نمی شود؟ مدتی است که می خواهد نظارت فعال شود اما بمباران تبلیغاتی اجازه کار را نمی دهد. چطور حجم زیادی از سکه در یک روز به بازار آمد و 19 میلیارد دلار از ذخیره ارزی کشور که پشتوانه مالی کشور است از دست رفت. به جای آنکه به پیشانی لیبرال و افکار ن بزنند به پیشانی انقلاب می زنند. مقاومت ادامه دارد اما باید به نهضت جهانی تبدیل شود.

وی به وضعیت اروپا در مقابل زورگویی های آمریکا اشاره کرد و گفت: اولین فریاد ها در اروپا علیه قدرت طلبی و زورگویی امریکا شنیده می شود. به تازگی مکرون گفت که ما دوست امریکا هستیم ولی نوکر او نیستیم. صدراعظم اسبق المان گفت زیر بار زورگویی های امریکا نمی رویم. متحدین هم احساس می کنند باید در مقابل امریکا بایستند. امریکا در حال سقوط و افول است. تعرفه های امروز امریکا بر اروپا بی سابقه است. مقاومت ایران در همه جهان خریدار پیدا کرده و شیطان بزرگ در اینده از بین خواهد رفت و سقوط خواهد کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها