لاریجانی در پاسخ به تذکر حاجی‌دلیگانی:

تحقیق و تفحص از بانک مرکزی به زودی عملی خواهد شد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع تحقیق از بانک مرکزی از دستور کار مجلس خارج نشده و به زودی این امر محقق می‌شود.
کد خبر: ۳۱۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ - 20November 2018

تحقیق و تفحص از بانک مرکزی به زودی عملی خواهد شدبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم شهرستان‌های میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خانه ملت در تذکری در خصوص ضرورت تحقیق از بانک مرکزی، اظهار داشت: بنده در آبان ۹۶ درخواست تحقیق و تفحص از بانک مرکزی را به هیات رئیسه ارائه کردم که در همان زمان، هیات رئیسه مجلس آن را جهت بررسی به کمیسیون اقتصادی ارجاع داد.

وی ادامه داد: علیرغم آنکه کمیسیون اقتصادی باید طی دو هفته این درخواست را بررسی می‌کرد، اما بررسی‌های آنان درباره این مساله هشت ماه طول کشیده و در نهایت این درخواست در تیر ماه سال جاری تصویب شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: طی چند هفته درخواست تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار گرفت و چاپ شد اما در عین ناباوری این هفته از دستور کار مجلس خارج شده است.

حاجی دلیگانی با توجه به این نکته که ضعف مدیریتی در بانک مرکزی اقتصاد کشور را به نابودی کشانده است، گفت: متاسفانه شنیده ها حاکی از آن است که این موضوع به فراموشی سپرده شود.

علی لاریجانی که ریاست این جلسه را عهده‌دار است، در پاسخ به این تذکر یادآور شد: درخواست تحقیق و تفحص از بانک مرکزی از دستور کار صحن علنی خارج نشده اما موارد دیگری در اولویت قرار گرفته است و قطعا این موضوع هم در مجلس پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها