بسیج تجلی نیت‌های پاک و اراده‌های استوار

سرپرست استانداری یزد در پیامی بسیج را تجلی نیت‌های پاک و بی‌آلایش و اراده‌های استوار برای محقق ساختن اصیل‌ترین آرمانهای انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی دانست.
کد خبر: ۳۱۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ - 21November 2018

بسیج تجلی نیت‌های پاک و اراده‌های استواربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سرپرست استانداری یزد به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: بسیج تجلی نیت‌های پاک و بی‌آلایش و اراده‌های استواری است که برای محقق ساختن اصیل‌ترین آرمانهای انقلاب گرد آمدند و همان‌گونه که امام خمینی در فرمان تشکیل این نهاد پیش‌بینی کرده بود نگذاشتند آسیبی به مملکت برسد.

بسیج نهادی طراحی شده برای همه مردم است و نماد یگانگی جامعه. فرمان تشکیل بسیج، فرمان به وحدت و یکپارچگی است. «ملتی که بیست میلیون جوان دارد، باید بیست میلیون تفنگدار داشته باشد» یعنی همه ما فارغ از قومیت و جنسیت و گرایش‌ها و سلیقه‌های فردی و گروهی، حول مشترکاتمان در دفاع از کشور و مقابله با تهدیداتی که تحقق آرمان‌های درخشان انقلاب اسلامی ما را نشانه رفته است، گرد آییم و در کنار یکدیگر و تحت زعامت بزرگ‌بسیجی زمان، مقام معظم رهبری مسیر رشد و اعتلای کشور را طی کنیم.

در چهلمین سال پیروزی انقلاب، که نشانی از رشد و بلوغ آن است و در تقارن فرخنده هفته بسیج و هفته وحدت، ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به همه آحاد جامعه، خصوصا بسیجیانی که دل در گرو اهداف انقلاب دارند، آرزو می‌کنم که این کشور و این ملت به مدد همه فرزندان رشیدش هر روز قدرتمندتر از قبل در مسیر تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به پیش رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها