فرمانده سپاه ناحیه بقیة الله شیراز:

بزرگترین دستاورد چهل سالگی انقلاب «بسیج» است

فرمانده سپاه ناحیه بقیة الله شیراز گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب در جشن چهل سالگی انقلاب «بسیج» است.
کد خبر: ۳۱۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ - 21November 2018

بزرگترین دستاورد چهل سالگی انقلاب «بسیج» استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «محمدجعفر دوستدار» فرمانده سپاه ناحیه بقیة الله شیراز امروز در نشست خبری با بیان اینکه هفته «بسیج» یادآور بازخوانی منشور بسیج و رشادت‌ها و از خودگذشتگی زنان و مردان در دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: امام خمینی خود افتخار می‌کرد که یک بسیجی است و با راه‌اندازی بسیج انقلاب اسلامی بیمه شد و در مقابل توطئه‌های دشمنان و استکبار ایستادگی کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه عرصه‌های خدمت رسانی بسیج بسیار گسترده و متنوع است، بیان داشت: فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، سازندگی، گروه‌های جهادی،  فعالیت های فرهنگی و هنری و ورزشی از جمله برنامه‌های سپاه ناحیه بقیة الله شیراز در هفته بسیج خواهد بود.

وی گفت: برگزاری 700 برنامه در حوزه‌های مختلف توسط این ناحیه اشاره کرد و گفت: این برنامه ها با محوریت بسیج در سطح شهر شیراز برگزار خواهد شد.

دوستدار از جمله برنامه‌ها را برگزاری 65 برنامه و نشست فرهنگی، 80 نمایشگاه در حوزه های مختلف، سرکشی از خانواده‌های شهدا و بسیجیان، یادواره های شهدا، گلباران غبور شهدا، حلقه‌های صالحین و حضور بسیجیان در مراکز فرهنگی و آموزشی در راستای استفاده از کالای ایرانی و تولیدات داخلی و همچنین آموزش آسیب‌های اجتماعی در هفته بسیج خواهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار