فرهنگ دفاع مقدس تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است

سرهنگ علی علینژاد جانشین سپاه امام سجاد(ع) در جمع هنرمندان جشنواره ملی فانوس گفت: آن چیزی که می تواند کشور ما را از بن بست اقتصادی نجات دهد فرهنگ دفاع مقدس و شهداست .
کد خبر: ۳۱۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ - 21November 2018

فرهنگ دفاع مقدس تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بندرعباس، دومین جشنواره ملی فانوس امروز عصر (چهارشنبه) با عطرافشانی گلزار شهدای بندرعباس با حضور رئیس سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس، مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان و جانشین سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و هنرمندان حاضر در جشنواره آغاز شد.

جانشین سپاه امام سجاد (ع) "سرهنگ پاسدار علی علی نژاد"  با اشاره با کرامات شهدای دفاع مقدس در گلزار شهدای بندرعباس تصریح کرد: مردم هرمزگان هم درخلیج فارس در مقابل با امریکای جنابتکار ایستادگی کردند و هم در جبهه های جنوب و غرب کشور حضور فعال داشتند.

علینژاد اظهار داشت: نیروهای هرمزگان عموما وظیفه پشتیبانی و خط شکنی از نیروها در لشکر 41 ثارالله بر عهده داشتند.

وی با اشاره به سخن سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده وقت لشکر 41 ثارالله گفت: رزمندگان هرمزگان در بیش از 8 عملیات مهم دفاع مقدس نقش کلیدی داشتند و در یگان دریایی فعالیت های خوبی برای پیروزی رزمندگان اسلام انجام دادند.

جانشین سپاه امام سجاد(ع) گفت: شهیدان دارا و رئیسی از شهدای خلیج فارس نشان رشادت هرمزگانی ها در مقابل با امریکایی هاست. این شهدا ترس به دل خود راه ندادند و بعد از شش ساعت مبارزه با چندین فروند بالگرد و نیروی دریایی امریکا به درجه رفیع شهادت رسیدند.

سرهنگ علی علینژاد عنوان کرد: استان هرمزگان با قایق های صیادی تلفاتی به دشمنان در عملیات والفجر 8 زدند که با هیچ کدام از معادلات نظامی قابل تصور نیست.

وی گفت: آن چیزی که می تواند کشور ما را از بن بست اقتصادی نجات دهد فرهنگ دفاع مقدس و شهداست .

دومین جشنواره ملی فانوس از امروز(چهارشنبه) در بندرعباس آغاز و تا جمعه دوم آذر ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها