آغاز دومین جشنواره ملی فانوس با ادای احترام به شهدای بندرعباس؛

سرهنگ علیزاده: شهدا بن‌بست شکن بودند

معاون فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در جمع‌ هنرمندان جشنواره ملی فانوس گفت: شهدا بن‌بست شکن بودند و هیچ‌جا به بن‌بست نرسیدند.
کد خبر: ۳۱۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ - 21November 2018

آغاز دومین جشنواره ملی فانوس/ سرهنگ علیزاده: شهدا بن‌بست شکن بودندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، دقایقی پیش دومین جشنواره ملی فانوس با ادای احترام جمعی ازهنرمندانی ۳۱ استان کشور در استان هرمزگان آغاز به کار کرد.

سرهنگ علی علی‌نژاد معاون سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در این مراسم با اشاره به هدف انسان در دنیا اظهار داشت: انسان در این دنیا به دنبال سود و منفعتی برای آخرت است. بهترین سود، سودی است که انسان می‌تواند با خداوند انجام دهد؛ همان چیزی که شهدا انجام دادند. آن‌ها با تقدیم جانشان، آخرت را برای خود تضمین کردند.

وی با تاکید بر مبارزه شهدای استان هرمزگان در ۲ جبهه افزود: شهدای ما در دریا روبروی آمریکایی‌ها جنگیند و هیمنه آن‌ها را شکستند. جبهه دوم بچه‌های ما در خطوط مرزی با دشمن بعثی بود. جایی که حاج قاسم سلیمانی درباره نقش آفرینی‌های شهدای این استان گفتند «بچه‌های استان هرمزگان در هفت عملیات بالاترین نقش را ایفا کردند».

معاون سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان عنوان کرد: تاکتیک جنگ ما در دریا آمریکایی را به وحشت انداخت. ما درس شجاعت و نترسیدن را از شهیدانی همانند «دارا رئیسی» یاد گرفتیم. کسی که هنوز جسد او را پیدا نکردیم. او و همرزمانش با چند قایق کوچک در مقابل آمریکایی‌ها ایستادند و نرسیدند.

سرهنگ علیزاده گفت: رژیم بعث عراق به پشتیبانی آمریکا آمده بود در دریا بجنگند و فکر می‌کردند جمهوری اسلامی توان مقابله با آن‌ها را ندارد در حالی که شهدا معادله جنگ را عوض کردند.

وی شهید بهرامی را یکی از فرماندهان شجاع این استان دانست و خاطرنشان کرد: شهید بهرامی یکی از شجاع‌ترین فرمانده‌هان ما در دوران دفاع مقدس است که حتی یک بار نگفت من خسته و به بن‌بست رسیده‌ام. و توان ندارم. شهدای استان هرمزگان در دوران دفاع مقدس در دریا معادلات جنگ را تغییر دادند. اخلاق ‌مداری آن‌ها بی نظیر بود.

معاون سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان افزود: شهدا بن‌بست شکن بودند و هیچ‌جا به بن‌بست نرسیدند. آن‌ها در کوه‌های کردستان تا رودخانه وحشی اروند در مقابل دشمن ایستادند و مبارزه کردند. آن چیزی که به نام فرهنگ مقاومت، ایستادگی و نترسیدن از دشمن در بین ما وجود دارد و می‌تواند ما را پایدار ‌کند، چیزی که ثمر خون شهداست.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار