امام جمعه قصرشیرین:

«تفکر بسیجی» تنها رهبر و ولی الهی را نگاه می‌کند

حجت الاسلام و المسلمین «علی ملکی» گفت: فکر بسیجی، تنها رهبر و ولی الهی را نگاه می‌کند، زیرا مرجع فکری و دینی او، تنها، ولی فقیه است و با امید به آینده و پیروزی نهایی دین خدا، هیچ گاه ناامید نمی‌شود.
کد خبر: ۳۲۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ - 23November 2018

«تفکر بسیجی» تنها رهبر و ولی الهی را نگاه می کندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه،حجت الاسلام والمسلمین «علی ملکی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تبریک هفته بسیج به همه ملت ایران اسلامی اظهار داشت: بسیج ، یک تفکر و اعتقاد است که با ورود آن به فناوری نظامی اینک کشور ما دارای اقتدار و سربلندی است.

وی اظهار داشت: از مهم ترین ویژگی های یک فرد بسیجی این است که تنها خدا را می بیند و از خدا می ترسد و از این رو برای رضای خدا و خدمت به محرومان شبانه روزی تلاش می کند.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: یک شخص بسیجی کم توقع و ساده زیست است و دنیا را محل گذر می داند و از این رو خود را وقف خدمت به دیگران می کند تا رضایت پروردگار را به دست آورد.

حجت الاسلام ملکی اضافه کرد: تفکر بسیجی، تنها رهبر و ولی الهی را نگاه می کند زیرا مرجع فکری و دینی او ، تنها ولی فقیه است و با امید به آینده و پیروزی نهایی دین خدا، هیچ گاه ناامید نمی شود.

وی ادامه داد: امروز نظام اسلامی به واسطه نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در بخش های مختلف ، حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی ، در ادامه با تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) گفت: ملت ایران الگوی وحدت در جهان است زیرا مسلمانان ایران اسلامی اعتقاد دارند که تفرقه تنها چیزی جز کشتار و جنگ به دنبال ندارد و با داشتن انسجام و یکپارچگی می توان به پیروزی رسید.

حجت الاسلام ملکی اظهار داشت: اگر مسلمانان جهان همانند ملت ایران اسلامی با تبعیت از رهبری، اتحاد و وحدت داشته باشند، استکبار و نظام کفر نابود شده و شاهد استواری بیش از پیش امت اسلام خواهیم بود.

وی، وحدت مردم فرق و مذاهب اسلامی در شهرستان قصرشیرین را بسیار قابل تقدیر دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار