امام جمعه خرم آباد:

بسیج تضمین کننده امنیت در سراسر کشور است

آیت الله «سید احمد میر عمادی» گفت: بسیج تأمین و تضمین کننده امنیت در سراسر کشور و الگویی است که امروز در لبنان، عراق، سوریه، فلسطین، یمن و درجاهای دیگر جواب داده است.
کد خبر: ۳۲۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶ - 23November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد،  ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با برکت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام صادق (ع) اظهار داشت: امروز امت اسلامی در سایه وحدت می‌توانند پرچم اسلام را در سطح جهان به اهتزاز در بیاورد و ریشه استکبار جهانی و صهیونیست را بکند.

وی با بیان اینکه دشمن مشترک مسلمان همان استکبار جهانی است که به دنبال ریشه‌کن کردن اسلام است، گفت:  16ربیع‌الاول، روزی است که نخستین نماز جمعه در شهر مدینه پس از هجرت پیامبر (ص) اقامه شد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه نماز جمعه در اسلام از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و عبادتی بسیار مهم و با ارزش در اسلام به شمار می‌رود، افزود: نماز جمعه کنگره عظیم مسلمانان بصورت هفتگی است و محبوب‌ترین عبادت در نزد خداوند است و شریف‌ترین و تأثیرگذارترین عبادت در اسلام نماز جمعه است و پیامبر(ص) در حدیثی فرمودند هر کس ایمان به خدا و روز قیامت دارد بر او لازم است در روز جمعه در نماز جمعه شرکت کند و باید پایگاه نماز جمعه را حفظ کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به هفته بسیج بیان کرد: روزی که امام خمینی(ره) اندیشه تشکیل بسیج را در سر داشتند و دستور دادند بسیج تشکیل شود هیچ‌کس تصور نمی‌کرد این شجره طیبه این‌قدر پرثمر شود.

آیت الله میر عمادی بسیجیان جان برکف را مایه افتخار دانست و تصریح کرد: هیچ‌کس تصور نمی‌کرد بسیج سرنوشت جنگ را تغییر دهد و رژیم بعثی عراق را از میهن اسلامی بیرون کند و شکست قطعی را برای متجاوزان رقم بزند، بسیج تأمین و تضمین‌کننده امنیت در سراسر کشور شد.

وی با اشاره به اینکه بسیج تأمین و تضمین کننده امنیت در سراسر کشور است خاطر نشان کرد: بسیج الگویی است که امروز در لبنان، عراق، سوریه، فلسطین، یمن و درجاهای دیگر جواب داده است؛ بسیج الگوی درخشانی شده که طومار فتنه گران، ضدانقلاب و آشوبگران را در هم پیچید.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: همگان افتخار می‌کنند به اینکه بسیجی هستند و امروز به رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوییم ای آدم نامتعادل، ای کسی که مغز سبک داری با بسیجیان ما درنیفت، بسیج ما قلدرها را به زمین زده و به ذلت و خاری کشاند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امروز بسیج این قابلیت و توانمندی را دارد که به‌ عنوان الگویی در امت اسلامی مطرح شود، گفت: ارتش 20 میلیونی این قابلیت را دارد از ایران به تمام کشورها به یک ارتش بسیجی جهانی تبدیل شود و اهداف اسلام را پیاده کند.

وی به سفر رئیس‌جمهور عراق به ایران اشاره کرد و اظهار داشت: سفر رئیس‌جمهور عراق نشانه رابطه برادرانه و دوستانه است، در زمانی که استکبار جهانی تحریم را شدت بخشید و می‌خواست ایران را منزوی کند اما نشان داد که ایران منزوی نخواهد شد.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه ایران به‌عنوان کشوری قدرتمند در منطقه نقش‌آفرینی می‌کند و روابط سیاسی و اقتصادی خودش را حفظ می‌کند، افزود: چند ماه از خروج آمریکا از برجام می‌گذرد و اروپایی‌ها وعده دادند که سیستم مالی را طراحی کنند که تبادلات مالی از این سیستم انجام شود اما وعده اروپایی‌ها چه شد؟

وی با تأ کید بر اینکه باید به جوانان اعتماد کنیم تصریح کرد: باید اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم، تلاش و کوشش کنیم و جلوی فساد و مفسدان اقتصادی را بگیریم؛ ایران علی‌رغم تحریم آمریکا کشوری الگو خواهد بود و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه بر تمام مشکلات غلبه پیدا خواهیم کرد

نماینده ولی فقیه در لرستان راه نجات از گرافتاری ها را عمل کردن به رهنمود های مقام معظم رهبری  دانست و یاد آور شد: امروز ایران اسلامی قوی است و با رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌توانیم عزت، استقلال و دین خودمان را حفظ کنیم و نباید به‌وقت کشی، فرصت‌طلبی و فرصت سوزی اروپا دل‌خوش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها