حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی:

برخی عناصر داخلی بعنوان پیاده‌نظام دشمن عمل می‌کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: برخی عناصر داخلی از روی غفلت و انحراف با معامله با دشمنان بعنوان پیاده‌نظام آن‌ها عمل می‌کنند.
کد خبر: ۳۲۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ - 24November 2018

حاجی صادقیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران صبح شنبه در ششمین روز از هفته بسیج در جمع کارکنان سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امروز در شرایطی قرار داریم که جبهه‌ای متشکل از کشور‌های عربی شیرده مثل عربستان، اروپایی‌ها، منافقین جدید، آمریکا، اسرائیل، نفوذی‌های داخلی و دنیاطلبان در مقابل انقلاب اسلامی ایران صف‌آرایی کرده‌اند تا با نفوذ در این انقلاب آن را دچار استحاله کنند.

وی افزود: در این صحنه‌آرایی برخی از عناصر داخلی از روی غفلت و انحراف با معامله با دشمنان به عنوان پیاده‌نظام آن‌ها عمل می‌کنند، اما علی‌رغم همه تلاش‌های آن‌ها برای استحاله از درون، چون انقلاب زنده است و محافظانی چون بسیج دارد، نمی‌توانند به اهداف مورد نظر خود دست یابند.

حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به اینکه عناصر ماندگاری انقلاب را باید شناخت و تقویت کرد، ادامه داد: بقا و پیش‌روندگی انقلاب نیازمند توجه به عواملی است که انقلاب را ۴۰ ساله کرده است؛ مانند اسلام، ولایت، مردم و استکبارستیزی. دشمن همواره تلاش می‌کند تا شعله اسلام ناب محمدی را در این سرزمین خاموش کند و اسلام سعودی و شیعه لندنی و سنی وهابی را جایگزین آن کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: در بین همه نهاد‌هایی که در ماندگاری انقلاب نقش داشته‌اند، رهبری و ولایت فقیه و بسیج بیشترین نقش را داشته‌اند؛ لذا باید ۴۰ سالگی رهبری ولایت فقیه در قالب یک تجربه موفق برای بسیجیان و آحاد مردم تبیین شود.

حجت الاسلام حاج صادقی از «استقامت فکری، ایمانی و اعتقادی»، «اخلاص»، «روحیه جهادی»، «التزام فکری و عملی و نیز تبعیت مطلق از ولایت فقیه و رهبری» و «خلاقیت و پای کار بودن در همه ابعاد» بعنوان پنج اصل و ویژگی بسیج نام برد.

وی در ادامه با اشاره به مواضع امروزِ برخی از دانشجویان تسخیرکننده لانه جاسوسی آمریکا، عنوان کرد: امروز می‌شنویم برخی از این دانشجویان اظهار توبه و پشیمانی می‌کنند و می‌گویند که می‌خواستیم بیش از ۴۸ ساعت در آنجا نمانیم، اما امام نگذاشتند که این‌گونه شود و بدین ترتیب اشغال لانه جاسوسی ادامه یافت؛ البته این‌گونه موارد در صدر اسلام هم وجود داشته است؛ یعنی از افرادی که دچار سستی و تردید شدند، موارد قابل اشاره‌ای را می‌توان ذکر کرد.

حجت الاسلام حاج صادقی درباره ویژگی و رسالت مسؤولان بسیج هم گفت: توجه و باور به اهمیت کار، برخوردار بودن از ویژگی‌های بسیجی، ساده‌زیستی و تقویت بُعد مردمی، توان رهبری و هدایت منسجم، داشتن برنامه‌های تاثیرگذار متناسب با واقعیت‌های موجود، استقامت و ثبات ازجمله ویژگی‌ها و رسالت مسؤولان بسیج است؛ البته نداشتن ثبات در سازمان و طرح‌ها نیز به بسیج آسیب می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: بسیجیان باید ارتباط مردمی و بدون تشریفات را در نزد مسؤولان بسیج زیاد ببینند؛ زیرا بسیج نیروی نظامی فرمان‌بردار نیست.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها