امام جمعه نکا:

بسیج باید به جریان و شبکه جهانی تبدیل شود

امام جمعه نکا گفت: بسیج باید به جریان و شبکه جهانی تبدیل شود و همه مستضعفان تحت عنوان بسیج، با اتحاد و انسجام در برابر استکبار جهانی بایستند و مبارزه کنند.
کد خبر: ۳۲۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ - 26November 2018

بسیج باید به جریان و شبکه جهانی تبدیل شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدباقر محمدی لائینی» امام جمعه نکا در مراسم گرامیداشت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در جمع بسیجیان این شهر ضمن تبریک هفته بسیج، با بیان اینکه خداوند در آیه 57 سوره مائده به بسیج اشاره کرده، اظهار داشت: در این آیه مردم ایران و بسیجیان مورد نظر هستند.

وی افزود: امام بزرگوار که درخت شجره طیبه بسیج را در سال 58 با فرمان خود غرس کرد، فرمود «بسیج مختص ایران اسلامی نیست باید هسته های مقاومت را در تمامی جهان بوجود آورد».

امام جمعه نکا با بیان اینکه هدف دشمن محصور کردن بسیج در ایران و مرزهای داخلی است، عنوان کرد: بسیج باید به جریان و شبکه جهانی تبدیل شود و همه مستضعفان تحت عنوان بسیج، با اتحاد و انسجام در برابر استکبار جهانی بایستند و مبارزه کنند.

محمدی‌لائینی با عنوان اینکه دشمن از اتحاد و انسجام بسیجیان می‌ترسد، خاطرنشان کرد: امروز دشمن مشاهده می‌کند که بسیج فرامنطقه‌ای شده و در سوریه، لبنان، عراق، یمن، غزه شکل گرفته و بسیج در برابر عوامل مزدور رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی ایستاده است و از نفوذ آنان جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مهمانان کنفرانس اسلامی و مسئولان نظام که فرمودند: «هرجایی که اسلام بر دل و جان مردم بوده است؛ استکبار سیلی خورده است» عنوان کرد: امروز دشمن از همین اسلام ما هراسان است و سیلی محکمی از بسیجیان و مردم ما خورده است.

امام جمعه نکا بیان داشت: ما به پشتوانه بسیج، به دنیای استکبار اعلام می کنیم که شما آماده سیلی سنگین بسیج باشید.

این مسئول با بیان عملکرد موفق بسیج در عرصه های مختلف، بیان داشت: با میدان داری بسیج و اتکاء به آن در جنگ اقتصادی  و تلاطم بازار سکه و ارز هم موفق خواهیم شد به شرطی که مسئولان با روحیه و اقدام و صداقت بسیجی در صحنه ورود پیدا کنند.

این مسئول اضافه کرد: ریشه های بسیج در کشور سلمان فارسی قرار دارد و شاخه‌هایش به کشورهای دیگر رسید و استکبار جهانی را به خطر انداخت.

محمدی‌لائینی در پایان گفت: برنامه‌های مفیدی انجام شد و امروز هم این نمایش باشکوه بیانگر توجه به اهداف بلند بسیج و نهادینه کردن آن در جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها