عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با دفاع پرس:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به جلسه کمیسیون امنیت ملی می‌رود

علیرضا رحیمی از حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد و گفت: در این جلسه گزارش و برنامه‌های سازمان بسیج تشریح می‌شود.
کد خبر: ۳۲۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ - 27November 2018

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به جلسه کمیسیون امنیت ملی می‌رودعلیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به هفته بسیج، نقش بسیجیان در خنثی سازی توطئه های دشمنان را اساسی و بی بدیل عنوان کرد و اظهار داشت: با صراحت می‌توان گفت که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بسیج و بسیجیان در شکست رژیم بعثی عراق همواره در صفوف اول جبهه‌ها بودند و نقش مهمی ایفا کردند.

این نماینده خانه ملت با توجه به خصومت‌های آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی و اعمال تحریم‌های ظالمانه آنها، با تاکید مجدد بر نقش بسیجیان در ممانعت از تضعیف توان اقتصادی کشورمان، افزود: تجربه نشان داده که هرگاه به بسیج و بسیجیان میدان داده شده آنها به خوبی توانسته اند از پس مشکلات فائق آیند.

رحیمی با اشاره به جلسه امروز عصر کمیسیون امنیت ملی از حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این جلسه خبر داد و گفت: حضور سردار غیب پرور در جلسه امروز باعث افتخار اعضای کمیسیون است؛ لذا با توجه به هفته باشکوه بسیج، برنامه ها و اقدامات انجام شده از سوی سازمان بسیج توسط سردار غیب پرور تشریح خواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها